В Міжшкільному навчально-виробничому комбінаті відбулась педагогічна нарада на тему: «Система науково-дослідницької роботи з учнями та її вплив на якість навчально-виховного процесу» (фото)
Процес пізнання - це процес переходу від найпростіших моделей світу до більш складних. Учень повинен розвиватись і навчатись кожної миті. Необхідно, щоб безперервно відбувалась різноманітна пізнавальна дослідницька діяльність - у співпраці з викладачами, психологом, батьками, іншими дітьми. Як тільки зникає зацікавленість, натхнення, подив, відразу починають панувати лінощі та примус. Тоді труднощі в навчанні стають неподоланними, і дитина, яка була старанна і дисциплінована, вже не зможе набути справжніх знань та навичок.
Дослідницька діяльність - вища форма самоосвітньої діяльності учня. Формування науково-дослідницьких вмінь у школярів - процес складний і довготривалий. Він не виникає на порожньому місці і не розвивається сам по собі.
11 січня 2014 року в Міжшкільному навчально-виробничому комбінаті пройшла традиційна січнева педагогічна рада. Директор закладу Ревнюк О.М. проаналізувала роботу закладу за перший семестр 2013-2014 н.р. та оголосила регламент засідання.
Було розглянуто науково-дослідницьку діяльність учнів, що є однією з форм самостійної творчої роботи учнів в МНВК, а також проведено аналіз роботи викладачів, учні яких працюють над науково-дослідницькими роботами.
Психолог профконсультант Чернюк Ю.С. розкрила тему психологічного супроводу учнів та викладачів у процесі спільної діяльності над науково-дослідницькою роботою, завуч з НВР Гордієнко І.А. прозвітувала про стан викладання на профілі «Основи телекомунікації».
І на завершення, розглядаючи актуальні питання навчально-дослідницької роботи МНВК, викладач профілю «ЕОМ», Комарець Т.І., зробила творчий звіт свого педагогічного досвіду роботи.
Захід пройшов на високому рівні і допоміг педагогам не лише розкрито проблемні питання професійної діяльності, але й почерпнути багато корисного з колосального досвіду багаторічної роботи колег.