В ПАТ «Київхліб» підняли ціни на хлібобулочну продукцію
З 18 серпня 2014 року ПАТ «Київхліб», найбільший виробник хліба та хлібобулочних виробів в Києві та області, вводить в дію нові відпускні ціни на хлібобулочні вироби.
Як повідомили в акціонерному товаристві, в ПАТ «Київхліб» були змушені піти на цей крок, адже на сьогоднішній день як основний виробник хлібобулочних виробів столичного регіону, підприємство працює збитково. Постійно зростають всі складові собівартості, а саме: борошно, газ, електроенергія, транспортні витрати, тощо. Підприємство до останнього очікувало стабілізації ситуації та утримувало ціни на свою продукцію.
Відтак, ретельний аналіз фінансово-економічної ситуації, в якій на сьогоднішній день опинився ПАТ «Київхліб», на превеликий жаль, показав, що запас міцності підприємства скінчився, керівництво змушено піти на вкрай непопулярні, але критично вимушені кроки – підняти ціни на свою продукцію. На 5 видів хлібобулочних виробів, що виробляються для соціально не захищених верств населення підвищення відпускної ціни підприємства складатиме +30 коп., на решту продукції від +30 коп. до +90 коп.
Усвідомлюючи соціальну відповідальність перед мешканцями столиці та області, ПАТ «Київхліб», як виробник широко популярної та знаної хлібобулочної продукції, не перекладатиме весь фінансовий тягар на плечі покупців, а шукатиме внутрішні резерви для стабілізації ситуації.
Керівництво підприємства вдячне за розуміння складних економічних обставин та адекватне сприйняття вимушених кроків, адже спрямовані вони в першу чергу на утримання працездатності підприємств ПАТ «Київхліб», утримання соціального спокою, недопущення зривів регулярних поставок життєво важливого продукту.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю