Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В спеціалізованій школі № 131 пройшов предметний тиждень математики, фізики, інформатики (фото)

Опубліковано 21 листопада 2013 року о 18:04

З 11 по 15 листопада в спеціалізованій школі № 131 пройшов предметний тиждень математики, фізики та інформатики, метою якого був розвиток інтересу учнів до предметів, логічного мислення та самостійності, встановлення міжпредметних зв’язків, поглиблення знань учнів з математики, фізики та інформатики, виховання згуртованості, поваги до товаришів, до їхньої думки.

У рамках тижня в спеціалізованій школі № 131 було проведено ряд

різноманітних заходів, що розвивали інтерес до вивчення предметів та стимулювали творчу працю вчителів та учнів.

Такі науки, як математика, фізика, інформатика вимагають уяви та інтуїції, спонукають до дослідження, сприяють розвитку інтелекту і формуванню таких рис характеру учня, як акуратність, вміння долати труднощі, доводити розпочату справу до кінця.

Велике значення має зацікавленість учнів. А цьому сприяє залучення їх до

активної пізнавальної діяльності. При цьому інтерес і задоволення, які

дістають учні від зроблених відкриттів, а головне – відкриттів власних

можливостей, сприяє кращому вивченню цих предметів.

В цьому переконались

учні 9-Б класу, які готували виступи до семінару з фізики «Електромагнітні випромінювання. Розвиток радіо. Засоби зв’язку», який провела вчитель Янковська М.М.

Для учнів 9-х класів вчитель фізики Янковська М.М. провела гру «Що? Де? Коли?», мета якої була поглибити знання учнів з фізики та астрономії, переконати деяких, що це цікаво і неважко.

Вчитель математики та інформатики Дзигун Н.О. провела для учнів 5-Б класу конкурс «Математичний експрес», а вчитель Нижник Т.Ю. для учнів 5-А класу – «Математичний бій» , метою яких було активізувати пізнавальну діяльність учнів, поглибити їх знання з математики, стимулювати активну творчу роботу школярів, розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння діяти в нестандартних ситуаціях; виховувати цілеспрямованість. Всі учні з цікавістю приймали участь у конкурсах.

Серед учнів 6 класів вчитель математики Гульченко О.І. провела математичну вікторину.

Застосування гри як на уроках і в позакласній роботі є одним з найефективніших підходів до навчання, оскільки ігрові підходи полегшують засвоєння досить складної для учня інформації, активізують його уважність, а також формують уміння навчатися самостійно.

Саме тому серед учнів 9-х класів була проведена гра математичний брейн-ринг, яку підготувала й провела вчитель математики Рехлецька А.В. Учні показували свої уміння і навички з найрізноманітніших тем, показали творче відношення до навчальної діяльності, висували гіпотези при вирішенні поставлених запитань, відстоювали свою точку зору, аналізували свої досягнення та досягнення своїх товаришів.

Такі заходи виховують в учнів толерантне ставлення один до одного, вміння працювати в групі, вміння демонструвати багатство і красу світу математики та фізики, інформатики у музиці, мистецтві, літературі. Можна зробити висновок, що протягом тижня учні збагатились новими знаннями, вчилися грамотно вести дискусію, аналізували почуте.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux