В СШ № 317 відбулась педагогічна рада (фото)
Опубліковано 14 січня 2014 року о 17:37
10 січня 2014 року, в спеціалізованій школі № 317 відбулась педагогічна рада вчителів на тему: «Розвиток пізнавальної самостійності і творчих здібностей учнів початкової школи: досвід і проблеми педагогічної практики».
З основним докладом виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Яськова Марина Валеріївна. Також по цьому питанню заслухали доповідачів Ткаченко Т.В., Буценко Н.Г., Розум К.І., Приходько Т.І., Нікуліна Н.В.
Загалом, на педагогічній раді були розглянули наступні питання:
- «Адаптація учнів до навчання у 5-х класах в умовах впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти». Доповідач: психолог школи Степаненко Світлана Анатоліївна провела тестування учнів 5-х класів та зробила висновки щодо адаптації учнів до навчання. За результатами тестування найкраще адаптованими виявились учні 5-Б класу;
- «Порівняльний аналіз навчальних досягнень учнів 5-х класів за підсумками 2012-2013 навчального року та І семестру 2013-2014 навчального року». Доповідачі – вчитель початкових класів Сєдова Т.В. та класний керівник 5-Б класу Рипінська О.В. поділилися досвідом з питань наступності між початковою та середньою школою;
- «Аналіз відвідування учнями школи за І семестр», провела заступник директора з виховної роботи Кравчук І.М.;
- «Аналіз успішності учнів школи за І семестр», провела заступник директора з навчально-виховної роботи Бучкарик В.Ф.;
- «Аналіз стану правової освіти учнів 5-11 класів», – провела заступник директора з навчально-виховної роботи Шевчук О.А.;
- «Про підсумки вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів початкової школи з музичного мистецтва». доповіла заступник директора з навчально-виховної роботи Яськова М.В.;
- Презентувала досвід роботи вчителя Плес В.А.
- Творчі звіти педагогічних працівників, що атестуються на вищу категорію. Звітували Качинська Т.В., Шевчук О.А., Литвин О.В., Опанасенко Т.В.
- Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.