В СШ №40 пройшло засідання педагогічної ради (фото)


Заступник директора з інноваційної роботи В.Томчак у своєму виступі приділила увагу, зокрема, важливості розумного поєднання нового і старого в роботі вчителя. Прислів’я «Не той учитель, який вчить, а той, у якого вчаться…» найбільш точно характеризує головну думку виступу Вікторії Василівни, що найкращі результати можна отримати лише шляхом гармонійного поєднання старого і нового, шляхом удосконалення, урізноманітнення вже відомого і впровадження щойно знайдених технологій навчання.
Більш детально з основними складовими сучасного уроку та ефективності використання традиційних технологій навчання і нових, інтерактивних, нестандартних методів, видів, форм роботи з учнями ознайомила колег у своєму виступі заступник директора з навчально-виховної роботи Л.Феденко. Людмила Вікторівна приділила увагу суб’єктивним чинникам, які впливають на ефективність сучасного уроку, повідомила про основні шляхи вдосконалення уроку та запропонувала колегам поради щодо підвищення ефективності уроку.
Власними напрацюваннями за темою педради з колегами ділились вчителі:
Т.Зарічна, вчитель початкових класів, у своєму виступі на тему: «Використання елементів інтерактивного навчання на уроках в початковій школі», розповіла про ті новітні прийоми та методи, що допомагають їй під час роботи з учнями четвертого класу, підтримуючи зацікавленість учнів до активної роботи на уроках.
Вчитель німецької мови М.Труш у своєму виступі «Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови» ознайомила колег із власним досвідом використання сучасних методів і засобів навчання під час вивчання німецької мови, що допомагають учням засвоювати іноземну мову, викликають зацікавленість до самостійної підготовки до уроків та спонукають учнів проявляти ініціативу до поширення знань не тільки мови, але й про німецькомовні країни.
Вчитель української мови та літератури Л.Ковальчук розповіла про власний досвід «Розвитку творчих здібностей школярів на уроках української мови та літератури». Лариса Василівна продемонструвала прийоми та методи, які допомагають їй викликати у школярів зацікавленість предметом, бажання самостійно поширювати знання, виходячи за коло шкільної програми та навчити учнів креативного підходу до виконання завдань. Використовувані нею власні наробки спонукають учнів до творчої роботи та всебічного розвитку.
Про використання «Методів мотивації самостійної навчальної діяльності на уроках математики» колегам розповіла Г.Самойленко, вчитель математики. Особливо Галина Михайлівна підкреслила, що вчителю важливо не тільки дати знання учням, навіть за допомогою найсучасніших інтерактивних засобів навчання, а й допомагати їм навчитись самостійно використовувати весь спектр сучасних технічних досягнень для саморозвитку, самоосвіти. Навчити навчатися - це й є найважливішим у роботі педагога.
С. Лопатюк, вчитель фізичної культури та соціальний педагог школи повідомила колегам про "Сучасний урок, як організацію оздоровчо-фізкультурної діяльності учнів школи". Світлана Михайлівна, зокрема, наголосила, що гасло "У здоровому тілі - здоровий дух" досить незаслужено забуто у сучасній школі, тому що саме гармонійний і всебічний розвиток школярів є метою освітньої діяльності сучасної школи, що особливо важливо у наш час, коли безліч інтерактивних гаджетів створюють у школярів ілюзію активної діяльності та спілкування у світі комп'ютерних ігор та соціальних мереж і важливо запропонувати школярам цікаву та привабливу заміну віртуальному світові на реальних урока фізкультури і у позакласній роботі.
Директор школи О. Полторацький у своєму виступі "Вплив психотипу вчителя на якість проведення сучасного уроку" запропонував увазі колег другу частину свого дослідження про «Вплив темпераменту та особливостей поведінки вчителя та класного керівника на рівень його педагогічної культури, на розвиток інтелектуальних, креативних та творчих здібностей педагогічного працівника зокрема, та педагогічного колективу в цілому», у якому виклав власний погляд на важливість впливу особистісних фізіологічних (сильний /слабкий), функціональних (ваготонік /симпатотоник) рис, особливостей нервової діяльності (розумовий /художній) та соціонічного типу (аналітичний/ інтуїтивний) особистості педагога (та й учня теж) на особливості навчально-виховного процесу.
Джерело: СШ №40