В столиці формують багаторівневу систему зв’язку з мешканцями


Щоб налагодити безпосередню роботу з споживачами житлово-комунальних послуг щодо удосконалення механізмів якісного обслуговування споживачів, міська влада вирішила враховувати думку кожного киянина. Для цього мешканцям столиці у зручній для них формі запропонують висловити зауваження щодо послуг водо-, теплопостачання, утримання будинків чи звернутися за допомогою з цього приводу в спеціальні сервісні точки, що знаходитимуться у зручній територіальній доступності та будуть ключовою ланкою налагодження ефективної комунікації з населенням.
Подбати про створення сервісних точок для споживачів повинні виконавці житлово-комунальних послуг, переконаний заступник голови КМДА Петро Пантелеєв. Зокрема, виконавців послуг вже орієнтують на тісну роботу по консультуванню клієнтів, особливо в сучасних умовах законодавчих та організаційних нововведень.
У жовтні в столиці запрацювала спеціалізована телефонна лінія з питань ЖКГ за номером 15-57. Наразі відшліфовується робота онлайн-сервісу «Карта відновлення комунальних послуг», за допомогою якої громадськість зможе проконтролювати хід ліквідації аварій.
У нових сервісних центрах обслуговування клієнти зможуть укласти договір з компанією, оформити заявку на послугу, отримати довідку про стан заборгованості, звірити розрахунки, оформити пільгу тощо.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації