Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В столиці розпочала роботу інформаційно-аварійна служба з питань житлово-комунального господарства

Опубліковано 03 листопада 2014 року о 09:37
фото

У столиці розпочала роботу інформаційно-аварійна диспетчерська служба з питань житлово-комунального господарства 1557. Завдяки цьому сервісу мешканці мають можливість залишити заявку про аварії, яка буде одразу передання на опрацювання виконавцю.

Працюючи в тестовому режимі останні кілька днів, лінія 1557 прийняла в роботу близько 10 тисяч дзвінків від мешканців, що особливо важливо в ході ліквідації аварій, які сталися в процесі запуску тепла.

Міська адміністрація також наразі працює над тим, аби в подальшому за допомогою телефону 1557 кияни могли залишити інформацію про послуги, які надаються неякісно чи не в повному обсязі з можливістю подальшого перерахунку плати за неї.

Таким чином, в процесі переходу на прямі договори із виробниками комунальних послуг, міська влада забезпечить споживачів доступним механізмом захисту їхніх прав та інтересів.

 

Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux