В столиці розпочала роботу інформаційно-аварійна служба з питань житлово-комунального господарства


У столиці розпочала роботу інформаційно-аварійна диспетчерська служба з питань житлово-комунального господарства 1557. Завдяки цьому сервісу мешканці мають можливість залишити заявку про аварії, яка буде одразу передання на опрацювання виконавцю.
Працюючи в тестовому режимі останні кілька днів, лінія 1557 прийняла в роботу близько 10 тисяч дзвінків від мешканців, що особливо важливо в ході ліквідації аварій, які сталися в процесі запуску тепла.
Міська адміністрація також наразі працює над тим, аби в подальшому за допомогою телефону 1557 кияни могли залишити інформацію про послуги, які надаються неякісно чи не в повному обсязі з можливістю подальшого перерахунку плати за неї.
Таким чином, в процесі переходу на прямі договори із виробниками комунальних послуг, міська влада забезпечить споживачів доступним механізмом захисту їхніх прав та інтересів.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.