В Святошині інтернет-провайдерів попереджено про дотримання елементарних правил встановлення інтернет-обладнання (фото)
Як повідомили в КП «РЕО-5», впродовж останніх років в будинках міста Києва відповідно договору сервітуту (права користування чужим майном) з КП «Київжитлоспецексплуатація» різноманітними інтернет-провайдерами в житлових будинках Святошинського району прокладаються оптоволоконні телекомунікаційні мережі.
І якщо питання якості та швидкості роботи Інтернету у споживачів таких послуг нарікань майже не викликає, то питання якості прокладання оптоволоконних телекомунікаційних мереж самими інтернет-провайдерами викликає чимало нарікань як у мешканців, які не користуються Інтернетом, так і комунальників, до яких всі ці скарги й стікаються.
Відповідно до рішення Київської міської ради від 14.07.2011 №378/5765 «Про питання впорядкування діяльності суб’єктів господарювання в галузі зв’язку та інформаційних технологій» організацією, яка здійснює моніторинг та координацію розміщення суб’єктами господарювання телекомунікаційних мереж у житлових та нежитлових будівлях комунальної власності, визначено комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація».
У зв’язку з ростом кількості скарг, пов’язаних з незадоволенням мешканців багатоповерхівок на телекомунікаційні проводи, які з порушенням правил техніки безпеки обплутали стіни сходових клітин, дахи, горища та фасади їх будинків, наче павутина, перешкоджають вільному пересуванню, та ще й створюють більш реальну загрозу – перевантаження електромереж, в Святошині вирішили створити комісію та перевірити стан виконання договору сервітуту.
Для виявлення порушень прокладання телекомунікаційних мереж в березні місяці 2014 року комісією у складі представників КП «Київжитлоспецексплуатація», КП «ДУОЖФ Святошинського району м. Києва», КП «РЕО-5» та зазначених інтернет-провайдерів, було проведено комісійне обстеженням житлових будинків по вулиці Якуба Колоса, 5, 7, 9, 11 з метою виявлення причин, що викликають обґрунтовані нарікання як мешканців зазначених будинків так і обслуговуючої організації.
За результатами обстеження було складено акт та представників ПрАТ «Київстар» попереджено стосовно дотримання елементарних правил встановлення інтернет-обладнання відповідно норм.
Відстоюючи інтереси мешканців багатоповерхівок, комунальники наголосили на необхідності ліквідації хаотичного прокладання кабелів, як ззовні, так і всередині будівель, а також відшкодування збитків за пошкодження покрівель, фасадів та стін.