В Святошині обговорили процес формування активної громадянської позиції старшокласників (фото)


21 березня 2017 року на базі СЗШ №206 ім. Лесі Курбаса (просп. Л. Курбаса, 9-А) для класних керівників та педагогів-організаторів загальноосвітніх навчальних закладів провели методичний семінар на тему: «Формування активної громадянської позиції старшокласників». Організатором семінару виступив Науково-методичний центр гуманітарної освіти та виховання Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім. Б. Грінченка.
План семінару передбачав виступи спікерів та обговорення висвітлених доповідей. Зокрема, були розкриті наступні теми:
- «Учнівське самоврядування та розвиток активної громадянської позиції старшокласників» (з доповіддю виступила методист НМЦ гуманітарної освіти та виховання Київського університету ім. Б. Грінченка Г.В. Лінчевська);
- «Вплив учнівського самоврядування на формування соціально-активної особистості» (питання розкрила заступник директора з вихованої роботи СШ №40 С.О. Мацієвська);
- «Самоуправління в шкільному колективі» (висвітлила тему голова методичного об’єднання класних керівників СШ №304 В.А. Таранова);
- «Районна асоціація старшокласник - школа лідерського життя» (доповідь презентувала керівник гуртка «Старшокласник» Д. О. Таран);
- «Школа – наша маленька країна» (виступ підготувала учениця 11-го класу СЗШ №206, президент районної асоціації «Старшокласник» Ольга Манукян).
Участь у семінарі також взяла начальник відділу з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Святошинської РДА Ірина Романенко, яка зазначила, що виховання старшокласників як ініціативних громадян, які незабаром розпочнуть самостійне життя, стає одним з найважливіших завдань сучасної освітньої політики. Вона також додала, що формування активної громадянської позиції молодої особистості необхідно поєднувати з вихованням здатності до критичного мислення, уміння відстоювати свої права та переконання, усвідомлювати свої обов’язки, виявляти толерантність до поглядів інших.
Жвава дискусія, що розпочалася після виступів спікерів, продемонструвала актуальність порушених питань. Було вирішено проводити подібні заходи на постійній основі, оскільки вони допомагають педагогам визначати шляхи формування громадянських компетентностей учнів, як у процесі навчання, так і в позаурочний час.