В Святошині вивчають перспективи впровадження інноваційних форм навчання і виховання в школі (фото)


Розпочав педагогічну раду директор школи Олександр Полторацький, який провів ґрунтовний аналіз виконання педколективом рішень серпневої педагогічної ради2014 року.
Заступники директора школи з навчально-виховної роботи та виховної роботи Людмила Феденко та Ірина Гончарук, презентували порядок проведення вправ тренінгу, які мали бути виконані вчителями в ході проведення педагогічної ради.
Першою до виконання була запропонована вправа тренінгу «Займи позицію», в ході якої дві групи вчителів намагались визначити що саме, на їх думку, сприяє(І група) та заважає(ІІ група) створенню та застосуванню інновацій у своїй професійній діяльності.
З доповіддю «Інноваційні форми навчання та перспективи їх впровадження в школі» виступила Л. Феденко, заступник директора школи з навчально-виховної роботи, торкнувшись проблем надмірного схиляння перед інноваційними технологіями – надлишкова захопленість інноваційними засобами та технологіями, що інколи призводить до втрати мети та сенсу інноваційної діяльності.
Ірина Гончарук, заступник директора школи з виховної роботи, виступила з доповіддю «Інноваційні форми виховання та перспективи їх впровадження в школі», у якій наголосила на тому, що виховання у всі часи має метою особистість учня, а не методологічні аспекти виховного процесу.
Зі своїм досвідом застосування інноваційних технологій, з власними напрацюваннями та розробками колег ознайомили Чорна В.В., вчитель німецької мови, Костенко Л.С., вчитель української мови, Лялька О.В., вчитель біології та екології та Говорадло Г.М., вчитель початкових класів.
У своєму виступі «Інноваційні форми вивчення німецької мови. Перспективи їх впровадження при підготовці до DSD» Віта Валеріївна ґрунтовно ознайомила вчителів зі змістом та технологією підготовки учнів до складання іспитів на мовний диплом у рамках програми DSD, детально розповіла про розбіжності у мовній підготовці державної програми та програми DSD та окреслила коло питань, якім необхідно приділяти увагу всім вчителям для якісної підготовки учнів до складання іспитів DSD.
Свій виступ Людмила Сергіївна « З досвіду роботи підготовки до ЗНО» , як видно з назви, присвятила розповіді про власні напрацювання підготовки учнів до складання ЗНО – а саме: власній методиці викладання, оригінальними тестовими завданнями та практиці їх застосування у викладанні української мови та літератури. Особливо Людмила Сергіївна підкреслила важливість застосування можливостей сучасних технологій у освітній діяльності та безумовну необхідність систематичної роботи з підготовки учнів до складання ЗНО протягом всього навчання у середній та старшій школі.
У своєму виступі «Використання інноваційних технологій при вивченні біології» Олена Володимирівна ознайомила колег з перевагами використання інноваційних технологій при вивченні біології та підкреслила ті можливості, що виникають завдяки впровадженню новітніх технологій у освітній процес.
У виступі «Інноваційні форми навчання в початковій школі та перспективи їх впровадження» Галина Миколаївна проаналізувала результати застосування інноваційних форм навчання у початковій школі та розкрила перспективи подальшого їх впровадження, окресливши коло проблем, що виникають при впровадженні новітніх освітніх технологій у початковій школі та запропонувавши шляхи їх вирішення.
Результати проведеного анкетування готовності вчителів школи до педагогічних інновацій колегам представила психолог школи Маренкова Г.О., після чого до виконання вчителям буда запропонована вправа «Внутрішні протиріччя щодо інновацій», під час виконання якої вчителям було необхідно назвати, що саме сприяє (група І) та заважає (група ІІ) створенню та застосуванню інновацій у школі.
Виступ Полторацького О.Е., директора школи, «Модель ідеального сучасного креативного вчителя. Початок розмови» була присвячена розкриттю найважливіших рис, притаманних сучасному креативному вчителю та аналізу найважливіших рис професійного мислення сучасного вчителя.
Підсумкова вправа «Методика «Здібності педагога до творчого саморозвитку», запропонована до виконання вчителям, дозволила кожному із присутніх провести власноруч експрес-аналіз рівня власної здібності до творчого саморозвитку.
І завершувало педагогічну раду питання щодо визначення претендентів на нагородження золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» у 2014/2015 навчальному році за результатами оцінювання 2013/2014 навчального року.
За підсумками проведення педагогічної ради було вирішено продовжити цілеспрямовану роботу над створенням умов (в тому числі і матеріально-технічних) щодо впровадження інновацій освітніх та виховних технологій; систематизувати ресурсне та науково-методичне забезпечення інноваційних освітніх та виховних технологій; вивчити та узагальнити досвід із впровадження інноваційних технологій в роботі вчителів; провести подіумну дискусію «Науково-методичне забезпечення інноваційної діяльності» та провести засідання круглого столу «Модель інноваційного розвитку школи».