В Святошинській адміністрації пройшло щотижневе засідання оперативного штабу (фото)
05 жовтня 2016 року в Святошинській РДА пройшло щотижневе
засідання оперативного районного штабу з метою здійснення постійного контролю за підготовкою підприємств, установ та організацій Святошинського району м. Києва до роботи в осінньо-зимовий період 2016/2017 року, яке провів голова Святошинської РДА Володимир Каретко.
Засідання оперативного штабу розпочалося з розглянуто стан виконання протокольних доручень, які були надані на минулому засіданні.
Далі присутні заслухали інформацію про стан підготовки житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до осінньо-зимового періоду та отримання актів готовності систем теплоспоживання.
Детальна увага була приділена питанням усунення пошкоджень на зовнішніх теплових мережах та заповненню внутрішньобудинкових систем опалення житлових будинків спеціально підготовленою водою.
Також були відпрацьовані питання стану закриття контрольних карток на тимчасове порушення благоустрою та проведення робіт з відновлення благоустрою після розриттів та питання складання протоколів про адміністративне правопорушення за несвоєчасне закриття контрольних карток з порушення благоустрою, покосу трави та знесення сухостійних, аварійних дерев.
Далі розглянули стан виконання робіт з прибирання закріплених територій та приведення їх до належного санітарного стану, а також прибирання територій, що межують з балансовими територіями з метою недопущення утворення сміттєзвалищ.
Окремо було розглянуто стан укладання договорів з орендарями та власниками нежитлових приміщень на відшкодування експлуатаційних витрат.
Під час засідання особлива увага були приділена питанням неналежної підготовки будинків ЖБК та ОСББ до осінньо-зимового періоду та відсутності актів готовності систем тепло споживання.
Питанням контролю за виконанням звернень громадян, що надходять до Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» Київської міської державної адміністрації (15-51) та аналізу якості їх виконання також була приділена належна увага.