В Святошинській адміністрації пройшло щотижневе засідання оперативного штабу (фото)


12 жовтня 2016 року в Святошинській РДА пройшло щотижневе засідання оперативного районного штабу з метою здійснення постійного контролю за підготовкою підприємств, установ та організацій Святошинського району м. Києва до роботи в осінньо-зимовий період 2016/2017 року, яке провів заступник голови Святошинської РДА Сергій Пилипчук.
На початку засідання було розглянуто стан виконання протокольних доручень, які були надані на минулому засіданні оперативного штабу.
Далі присутні заслухали звіт про стан подачі теплоносія до об’єктів соціальної сфери та житлового фонду від джерел ПАТ «Київенерго» та відомчих котелень, а також про стан усунення пошкоджень на зовнішніх теплових мережах, що виникли під час подачі теплоносія до об’єктів.
Особлива увага була приділена стану заповнення внутрішньобудинкових систем опалення житлових будинків спеціально підготовленою водою.
Були детально обговорені питання стану виконання робіт з встановлення перехідних пристроїв на об’єктах де викрадено ВОТЕ (вузол обліку теплової енергії).
Далі уважно розглянули питання стану відновлення гарячого водопостачання в житлових будинках №№ 13, 13-А, 19/11 на проспекті Леся Курбаса та стану відновлення благоустрою після виконаних ремонтних робіт за адресами: просп. Л. Курбаса, 3-А; вул. Г. Юри, 5-А (ДНЗ №139), просп. Перемоги, 112.
Потім присутні обговорили питання виконання робіт з прибирання закріплених територій та приведення їх до належного санітарного стану, а також прибирання територій, що межують з балансовими територіями з метою недопущення утворення сміттєзвалищ.
Також були розглянуті питання щодо закриття контрольних карток на тимчасове порушення благоустрою і проведення робіт з відновлення благоустрою після розриттів та складання протоколів про адміністративне правопорушення за несвоєчасне закриття контрольних карток з порушення благоустрою, покосу трави та знесення сухостійних, аварійних дерев.
Питанням контролю за виконанням звернень громадян, що надходять до Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» Київської міської державної адміністрації (15-51) та аналізу якості їх виконання також була приділена належна увага.
На завершення засідання присутні обговорили стан укладання договорів з орендарями та власниками нежитлових приміщень на відшкодування експлуатаційних витрат.