В ЗНЗ №297 радяться та навчаються педагоги (фото)
Якщо ви хочете, аби підліток прийшов до вас по допомогу,
відкрив вам свою душу, — бережіть саме ті куточки його душі,
дотик до яких він сприймає особливо хворобливо.
В.О.Сухомлинський
Метою освіти в сучасному суспільстві є створення умов для самовизначення та самореалізації особистості, але на сьогоднішній день ця мета не може бути реалізована тільки в рамках навчання та виховання. Виникає необхідність вводити у навчальний процес психолого-педагогічну підтримку розвитку особистості.
25 березня в ЗНЗ №297 заступником директора Думанською І.І. була підготовлена і організована педагогічна рада” Педагогічна підтримка у вихованні дитини в сучасній освіті”. Метою педради було сприяти формуванню у педагогів установи на застосування технологій педагогічної підтримки у навчально-виховному процесі.
Урочисто педраду розпочала директор школи Голота Н.С., яка інформувала про проблему школи. Про формування правової культури учнів, виявлення та усунення причин і умов, що сприяють учиненню дітьми правопорушень доповіла вчитель права Шлапак А.С. Як використовує індивідуальний і диференційований підхід до учнів під час процесу навчання і виховання розповіла вчитель української мови та літератури Мосейчук Л.М. Соціальний педагог Полулященко Н.В. ознайомила з суїцідальними ризиками учнівської молоді.
Вивчалось питання про “Педагогічну підтримку учнів. Тактику «захисту», де було запропоновано заступником директора з виховної роботи Думанською І.І. здійснити спільну проектну діяльність у вигляді “Мозкового штурму “ для вчителів.
За допомогою методу проектування та використання пам’ятки «Етапи, основні напрямки та способи здійснення педагогічної підтримки дитини у вирішенні особистих для нього проблем» розглядався «Акумулятор проблем», як проект вирішення однієї з важких для дітей ситуації та проблем, які виникли в зв’язку з цим.
Директор школи Голота Н.С. підвела підсумки та оголосила рішення педагогічної ради.






