Важливо досягти мети - змінити якість надання соціальної послуги


У вівторок, 16 серпня, під головуванням міністра соціальної політики України Андрія РЕВИ, пройшла розширена нарада по реалізації розпорядження Кабінету Міністрів України «Про реалізацію та території мм. Дніпра, Києва, Львова, Одеси та Харкова пілотних проектів щодо створення центрів надання соціальних послуг у форматі «Прозорий офіс».
Основним завданням проекту міністр ставить реалізацію мети по зміненню якості надання соціальної послуги.
На прикладі працюючого адміністративного центру з надання соціальних послуг в місті Вінниці, що був запроваджений у 2008 році, присутні на нараді були ознайомлені з основними засадами роботи «Прозорого офісу». Серед основних якісних критеріїв оцінки ефективного обслуговування є – час очікування в черзі, час для особистого прийому та кількість осіб, що були обслужені за день.
Під час презентації роботи соціального центру директор департаменту соціальної політики Вінницької міської ради Лариса ПОПОВА зазначила, що кількість часу в черзі вдалось скоротити до 25 хвилин, а час на прийомі коливається від 12 до 15 хвилин, при цьому в день в середньому приймають до 45 чоловік. Такі показники, відвідувачі центру, визначають як «відмінна» якість послуги (за даними автоматизованого on-line опитування відвідувачів центру у 2015 році).
Голова Святошинської РДА Володимир КАРЕТКО відзначив важливість обміну досвіду на стадії планування реалізації проекту впровадження Єдиного соціального центру.
Нагадаємо, що в рамках зазначеного пілотного проекту в Святошинському районі на базі управління праці та соціального захисту населення у 2016 році буде створений Єдиний соціальний центр.