Вчителі закладів освіти Святошинського району вивчили основні принципи розвитку комунікативної компетенції учнів при вивченні німецької мови (фото)
Інтеграція українського суспільства до Європейського та міжнародного соціально-економічного, культурного, інформаційного простору, ринку праці зумовлює потребу в ефективній дидактичній технології, що забезпечувала б неперервну взаємодію співучасників навчання, вмотивоване залучення їх до навчально-виховного процесу, бажання здійснювати самоосвіту та подальшу освіту у вищих навчальних закладах. Основною метою навчання іноземним мовам у загальноосвітній школі стає розвиток здібностей учнів використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. Формування в учнів умінь і навичок іншомовного спілкування передбачає досягнення ними такого рівня комунікативної компетенції, який був би достатнім для здійснення спілкування в певних комунікативних сферах. З позицій державної мовної політики навчання іноземних мов є одним із пріоритетів сучасної освіти.
В методиці вивчення мови поняття “друга іноземна” означає, що учень вивчав уже принаймні одну іноземну мову. З кожним роком дедалі більше учнів загальноосвітніх навчальних закладів вивчає німецьку мову як другу іноземну.
Тому, враховуючи вищевикладене та відповідно до плану роботи районного управління освіти, 27 листопада на базі спеціалізованої школи № 40 відбувся науково-практичний семінар «Розвиток комунікативної компетенції учнів на уроках німецької мови на початковому етапі».
Головувала на семінарі методист районного науково-методичного центру Тетяна Андрушко.
«На сучасному етапі інтеграції України до Європи особливого значення набуває вивчення сучасних європейських мов. Згідно із загальноєвропейськими рекомендаціями Ради Європи, відтепер метою є не просто вивчення будь-якої мови, а вільне спілкування нею, тобто формування в індивіда іншомовної комунікативної компетенції, що є основою комунікативного підходу до вивчення іноземних мов», - зауважила Тетяна Андрушко.
Зокрема до педагогів було доведено, що працюючи над формуванням комунікативної компетенції на уроках німецької мови як другої після англійської, вчитель повинен керуватися загальними принципами, які діють при вивченні будь-якої іноземної мови.
Завершуючи роботу семінару-практикуму, Тетяна Андрушко додала, що питання впровадження інноваційних технологій при формуванні комунікативної компетенції учнів на уроках німецької мови як другої іноземної має безпосередню практичну значущість не тільки для учнів гімназій, ліцеїв, як було раніше, а також для учнів загальноосвітніх закладів.
Джерело: управління освіти