Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відбулось щотижневе засідання антикризового штабу районного господарства

Опубліковано 19 листопада 2014 року о 10:48
фото

19 листопада перший заступник голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Володимир Морозов провів щотижневе засідання антикризового штабу районного господарства.

У засіданні взяли участь директори комунальних підприємств Святошинського району, керівники самостійних структурних підрозділів державної адміністрації та представники спеціалізованих обслуговуючих організацій, фахівці у сфері енергозбереження та енергонагляду.

Головна мета штабу — контроль та оперативне реагування на проблеми, що виникають в житлово-комунальному комплексі району.

В процесі обговорення було розглянуто звернення громадян стосовно недогрівів води та з’ясовано межі відповідальності за це всіх відповідальних сторін. Представники Київенерго запевнили, що у співпраці з районними КП «РЕО» по кожному конкретному випадку будуть проведені перерахунки за спожиті послуги з водопостачання.

Відзвітували на штабі і про стан забезпечення району гарячим водопостачанням та централізованим опаленням. Як було зазначено, на ранок 19 листопада в Святошинському районі відключень тепла, гарячої та холодної води не зафіксовано.

Проте, знову було піднято проблеми ліфтового господарства. У зв’язку з викраденням ліфтового обладнання, в районі стоять ліфти у 12 житлових будинках.

Володимир Морозов доручив директорам комунальних підприємств вжити додаткових заходів щодо унеможливлення доступу сторонніх осіб до машинних відділень на технічних поверхах будинків, а також пришвидшити відновлювальні роботи для створення зручних умов пересування мешканців.

Обговорили на штабі процедуру передачі до ПАТ «АК «Київводоканал» мереж на вулиці Бударіна та питання передачі каналізаційних мереж в приватному секторі ОСН «Авіатор».

Наприкінці штабу Володимир Морозов наголосив на посилення виконавської дисципліни, особливо стосовно відпрацювання звернень громадян, що надходять до КБУ «Контактний центр м. Києва».

«Звернення громадян повинні вирішуватися згідно встановлених термінів, а відсоток мешканців, задоволених роботою районних комунальних служб має зростати, а не навпаки», - акцентував він.

 

 

Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux