Відбулося заняття школи професійної адаптації для соціальних педагогів освітніх закладів Святошинського району


13 квітня 2017 року на базі СШ № 196 відбулось заняття школи професійної адаптації для соціальних педагогів навчальних закладів Святошинського району , яке провела Лариса Совенко, методист науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА.
Розпочинаючи заняття, Совенко Л.П. в вступному слові підкреслила, що соціально-педагогічні працівники не тільки покликані надати учням необхідні у житті знання, розвивати вміння та навички, вони здатні зробити справжні відкриття – відкриття цікавої, яскравої, талановитої особистості, здійснювати виховання високоморальної людини, захищати гідність кожної дитини.
Методист також розповіла про адаптацію соціального педагога до специфіки соціально-педагогічної праці та відзначила, що професійна адаптація фахівців є важливою умовою ефективності професійної діяльності. Значущість адаптації для професії соціального педагога це процес взаємного пристосування, корекції інтересів, сподівань та вимог фахівця соціальної сфери й умов професійної діяльності, завдяки чому відбувається розвиток і збагачення соціального педагога.
Перед учасниками засідання також виступила Людмила Приймак, соціальний педагог СШ № 304, яка презентувала тему: «Розвиток професійної самосвідомості соціальних педагогів у процесі зміцнення соціального статусу».
Соціальний педагог СШ № 197 Раїса Демедюк розкрила тему: «Сутність процесу виховання. Система форм і методів виховного впливу».
Далі виступила Ірина Дробіт, соціальний педагог СШ № 196, яка розповіла колегам про профілактику стресів у педагогічній практиці.
Підбиваючи підсумки засідання Лариса Совенко відзначила, що період професійної адаптації дозволяє соціальному педагогу перевірити особисту систему цінностей, ціннісні орієнтири, зіставивши їх із цінностями, які виробилися в педагогічному колективі навчального закладу. Сучасні соціальні педагоги наголошують, що професійні цінності повинні бути чітко відображені як цінності особистісні, що визначають основний зміст, напрямки і задачі професійної діяльності. Система ціннісних орієнтацій зумовлює особистісну позицію соціального педагога, його моральну і соціальну позицію у ставленні до виконання своїх професійних обов’язків, і в ставленні до дітей, учнів, колег та суспільних процесів тощо.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту