Відбулося засідання фокус-групи соціальних педагогів щодо розвитку комунікативних навичок дошкільників (фото)


9 лютого 2017 року в ДНЗ № 33 «Дивограй» відбулося засідання фокус-групи для соціальних педагогів Святошинського району на тему: «Використання елементів ігротерапії в роботі соціального педагога з розвитку комунікативних навичок дошкільників». Захід провела Лариса Совенко, методист науково-методичного центру управління освіти молоді та спорту Святошинської РДА.
Розпочинаючи засідання фокус-групи, Лариса Совенко в вступному слові підкреслила, що гра дітей в колективі тісно пов’язана з їх уявленнями про взаємини між людьми. Тому необхідно постійно формувати і збагачувати уявлення дітей про роль кожного члена сім’ї, про способи спілкування людей між собою. Гра виховує соціально прийнятні норми взаємин між людьми, навчає підпорядковувати свою поведінку вимогам ситуації і нормам моралі.
У свою чергу, завідуюча ДНЗ № 33 «Дивограй» розповіла про досягнення колективу закладу, поділилася з присутніми власним досвідом роботи, планами виховання дітей. В своєму виступі Ганна Паливода підтвердила слова В. Сухомлинського, що без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. Гра — це величезне світло, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ.
Вихователь-методист ДНЗ №33 Олена Бояковська розповіла, що дитину від народження оточує світ звуків, яким вона починає цікавитися вже в молодшому дошкільному віці. Важливо якомога раніше навчити дитину правильній вимові, умінню помічати та виправляти мовленнєві помилки, а таким чином — розвивати культуру мовлення дитини.
Соціальний педагог ДНЗ №33 Ольга Іщенко познайомила присутніх з використанням елементів ігротерапія в роботі з розвитку комунікативних навичок та формуванням соціальної компетентності дошкільників.
Практичний психолог садочку Тетяна Корнелюк провела майстер-клас з використанням елементів ігротерапії в роботі з розвитку комунікативних навичок дошкільників.
Підбиваючи підсумки засідання фокус-групи методист НМЦ відзначила, що в процесі гри дитина розкривається, звільняється від напруги, відчуття пригніченості. Ігротерапія ефективна тоді, коли усі інші методи вичерпані. Ігрова діяльність стає основним терапевтичним напрямком у роботі з дітьми, вона веде до розрядки почуттів. Гра може бути конструктивною або реконструктивною, активною, пасивною, груповою, індивідуальною. Під час ігротерапії стосунки з дитиною пристосовані до її можливостей, рівня її психічного розвитку. Саме це забезпечує позитивний терапевтичний ефект. Окрім того, гра впливає на всебічний розвиток дитини.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту