Відбувся районний семінар-практикум «Наступність дошкільної, початкової та середньої освіти: психологічний супровід» (фото)


Наступність освіти – важливий параметр. Адже ми всі розуміємо, що життя потребує безперервної освіти упродовж всього буття. А на різних вікових відрізках внутрішній зміст освітньої організації не може бути незмінним.
28 квітня 2016 року на базі районного управління освіти, молоді та спорту відбувся районний семінар-практикум практичних психологів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів з досить цікавою та актуальною на сьогодні темою «Наступність дошкільної, початкової та середньої освіти: психологічний супровід», який проводила методист науково-методичного центру Наталія Медвідь.
На початку семінару Наталя Медвідь, методист науково-методичного центру, зробила інформаційну довідку на тему: «Селфі – небезпечно для життя» у вигляді презентації, зазначивши, що дана проблема є досить актуальною серед підлітків і на неї треба звертати увагу, роблячи профілактичну роботу у формі бесід, презентацій, фільмів.
Юлія Калініна, практичний психолог НВК «Інтел», виступила з презентацією на тему: «Роль психолога в адаптації дитини від садочку до першого класу», зробивши акцент на готовності дітей до школи.
Юлія Прижегалінська, практичний психолог СШ № 196, продовжила семінар з презентацією на тему: «Роль сім`ї в процесі адаптації до навчання п`ятикласників”, тобто просвіта батьків з цього питання.
Наталя Артеменко та Анна Павленко, практичні психологи СШДС «Лісова казка» та гімназії «Апогей», ознайомили присутніх з презентацією на тему: «Особливості роботи психолога СШДС «Лісова казка» та гімназії «Апогей», влучно показавши власну роботу від 3 до 18 років.
Підбиваючи підсумки семінару, Наталя Медвідь, методист науково-методичного центру, зазначила, що на дану проблему психологи, вихователі, вчителі, батьки повинні завжди звертати увагу, адже психологічна готовність до шкільного навчання охоплює різноманітні аспекти здібностей, умінь і навичок дитини.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.