Відкрите засідання методичного об’єднання вчителів природничо-географічних дисциплін у спеціалізованій школі № 196 (фото)
29 березня 2017 року у спеціалізованій школі № 196 відбулося відкрите засідання методичного об’єднання вчителів природничо-географічних дисциплін, на якому до уваги педагогічних працівників було представлено семінар «Використання досвіду країн Європи і світу щодо запровадження інноваційних форм роботи з обдарованою молоддю у процесі викладання природничо-географічних дисциплін». Метою семінару було представити кейс-метод як форму інтерактивного навчання та провести кейс-урок «Хімія кохання».
Педагогам школи було представлено складові кейс-методу проведення уроків, де акцент робиться на самостійне навчання на основі колективних зусиль, а роль учителя зводиться до спостереження управління дискусією, роботою учнів. За умови застосування кейс-методу учні опиняються в ситуації за якої їм необхідно приймати рішення. Кейс-уроки – це навчальний матеріал, структурований в особливому форматі. На уроці-прикладі застосування кейс-методу було акцентовано увагу на тому, що кейс не конспект або реферат, а навчальна технологія, виготовлена за особливим алгоритмом, який дає цілісне уявлення про явище, що досліджується.
Кейс-уроки – це групова діяльність учнів, де прискорюються асоціативні процеси, розширюється коло інтересів й узагальнюються та систематизуються уявлення тощо.
Домінуючим у пробному кейс-уроці було доведення думки Е.Ловеля, що «навчати – це все одно, що кидати думки у поштову скриньку людської підсвідомості…». У пробному кейс-уроці було використано дослідження із таких видів наукового пізнання як хімія, біологія, географія, філософія, історія, психологія, мистецтво. Завдання, що виконували учителі, перебуваючи в ролі учнів, супроводжувалися музичними творами мистецтва різних епох і поколінь, підібраними до теми уроку.
Джерело: СШ № 196.