Відкрито перший «Центр комунального сервісу»
16 жовтня у столиці відкрився перший інформаційно-консультаційний центр з питань надання житлово-комунальних послуг – «Центр комунального сервісу».
Відтепер мешканці можуть отримати консультацію за усіма видами житлово-комунальних послуг, отримати відповіді на запитання щодо платежів, нарахувань та заборгованості за послугу з утримання будинків та прибудинкових територій, отримати інформацію про укладення договорів з виконавцями послуг, проконсультуватися щодо проведення перерахунку за неякісно надані послуги в єдиному центрі.
До послуг відвідувачів: адміністратор-консультант, діловод-фахівець з питань міграційного законодавства, юрист, фахівець з пільг та субсидій. Вже сьогодні в «Центрі комунального сервісу» можна отримати понад 40 видів послуг в форматі сучасного сервісу. Мешканці мають змогу проконсультуватися в частині всіх питань щодо надання послуг водо-, тепло-, газопостачання, а також отримати рекомендації юриста щодо порядку дій у випадку виникнення спірних питань.
Це принципово новий підхід в питанні обслуговування клієнтів у житлово-комунальній галузі: привітливий та компетентний персонал, зручність та комфорт перебування в центрі, можливість отримати різні види інформації, довідок, бланків та ін. в одному місці.
Центр створено за сучасними вимогами якісного обслуговування споживачів. Обслуговування клієнтів здійснюється за допомогою електронної черги, на території Центру працюють банкомат та термінал самообслуговування, а також працює банківське відділення. «Центр комунального сервісу» - це можливість економити час та зусилля споживача.
Центр працює без перерви та вихідних за наступним графіком:
Понеділок – п’ятниця з 08:00 до 21:00,
Субота – неділя з 09:00 до 17:00.
Адреса Центру: бульвар Вернадського, 63-А, контактний телефон: 247-40-40.