Відтепер розміщення кронштейнів, які належать до групи інформаційних вивісок, можна оформити в режимі онлайн
22 листопада набуло чинності рішення Київради про внесення змін до Порядку розміщення вивісок в місті Києві, згідно з яким спрощується процедура оформлення підприємцями кронштейнів, які належать до групи інформаційних вивісок. Окрім того, зазначеним рішенням синхронізовано форматні зони. Таким чином, подати заявку на оформлення кронштейну можна скориставшись онлайн-сервісом – http://eadv.kyivcity.gov.ua.
«Нарешті, набули чинності зміни, які так чекали підприємці. Важливий момент – це додання нового типу вивісок – вивіска під кутом, тобто – кронштейн. Якщо раніше він рахувався «рекламним засобом» та потребував саме проходження довгої процедури оформлення дозволу, то на сьогодні єдине, що він потребує – відповідати Порядку розміщення вивісок. Тобто від погоджувальної процедури переходимо до «заявницької». Це означає, що підприємець подає документи до ЦНАПу, вони направляються до нас, а ми перевіряємо його на відповідність. У разі, якщо все гаразд, то протягом 10 робочих днів підприємець отримує висновок щодо відповідності та розміщує свою вивіску під кутом», – зазначив начальник Управління з питань реклами Олександр Смирнов.
Відтак, у рішенні зафіксовано наступне:
1. Уніфікація типів конструкцій.
Додано новий тип – під кутом (кронштейн). Якщо раніше для такої конструкції потрібно було оформлювати «Дозвіл», відтепер єдине, що від нього треба, – відповідати Порядку розміщення вивісок. Також змінюємо складний опис типів конструкцій на зрозумілий із графічними прикладами
2. Зменшується кількість та складність документації.
Раніше підприємцям потрібен був проект вивіски. Його замовляли у сертифікованих спеціалістів, надавали інженерні креслення, копію ліцензії розробника тощо. Зі змінами проект вивіски замінюється на ЕСКІЗ вивіски, який подаватиметься в довільній формі: візуалізація, розміри, специфікація матеріалів та комп’ютерний макет фасаду «до-після» монтажу вивіски.
3. Синхронізація форматних зон.
До нині це був перелік окремих вулиць та їх частин, площ та провулків, що дуже ускладнює візуальне сприйняття. Наразі – це спрощений перелік вулиць, які описують межі форматних зон.
Олександр Смирнов також нагадав, що кронштейн може мати виступ від фасаду не більше 0,9 м, повинен мати не більше двох рекламних поверхонь, може мати внутрішнє підсвічування. Із детальним описом такого типу вивіски можна ознайомитися в Порядку розміщення вивісок.
«Кожен підприємець може скористатися онлайн-сервісом щодо розміщення вивісок. Це значно економить ваш час. Після подачі заявки, робочий орган протягом 10 робочих днів приймає рішення про відповідність чи невідповідність вивіски встановленим вимогам та інформує заявника. Окрім того, кожного вівторка з 13:00 до 14:00 у приміщення КП «Київреклама» проходять консультації громадян. Наші працівники фахово і детально проконсультують підприємця щодо того, як повинен виглядати їхній рекламний засіб чи вивіска, які документи потрібні для оформлення тощо», – наголосив Олександр Смирнов.
Нагадаємо, у Києві діє Порядок розміщення вивісок, що затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Зазначеним порядком, встановлено, що у разі, коли площа інформаційної вивіски перевищує 3 кв. м, вона вважається зовнішньою рекламою та потребує отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
Довідково.
Зміни до Порядку розміщення вивісок в місті Києві: http://kreschatic.kiev.ua/file/12829.pdf; https://kmr.gov.ua/sites/default/files/929_2.pdf.
Правила розміщення рекламних засобів в місті Києві: http://bit.ly/2qISdhu.
Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».
Онлайн-сервіс щодо розміщення вивісок: http://eadv.kyivcity.gov.ua.