Відтепер забороняється примушувати споживача платити за товар, який він не збирався купувати
До статті 17 Закону " Про захист прав споживачів " внесли зміни, завдяки яким забороняється примушувати споживача платити за товар, який він не збирався купувати. Як правило, така ситуація характерна, коли покупець ненароком розбиває чи псує товар. Про це повідомила перший віце-президент Всеукраїнської федерації споживачів "Пульс" Ірина Назаревич. Вона зазначила, що якщо споживач не брав до рук даний товар, а ненароком зачепив його на полиці, внаслідок чого той впав і розбився, - це неправильна викладка товару на полиці . Отже претензії - не до клієнта. До всього ж, супермаркету за подібне правопорушення загрожує штраф. «Тож власникам крамниць слід бути обачнішими, адже практично у кожній торговельній точці є відеоспостереження, яке покаже: чи брав споживач у руки товар, чи ні», - підсумувала експерт.
Джерело: телеканал «Київ»