Вихователі-методисти ДНЗ розглянули питання переходу дитини з дитячого садка у школу (фото)
Перехід дитини з дитячого садка у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо. Саме це питання розглядалось на засіданні «круглого столу» вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів «ДНЗ-ЗНЗ» та голів методичних об’єднань вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів Святошинського району, який було проведено 28 листопада на базі СЗШ № 215.
Учасників «круглого столу» привітала директор школи Людмила Весельська та зазначила, що саме у взаємозалежності і взаємній орієнтації двох послідовних освітніх ланок полягає неперервність, наступність навчання і розвитку підростаючого покоління.
Методисти науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА Любов Зражевська та Галина Новикова визначили зміст роботи «круглого столу» щодо взаємодії двох ланок освіти для забезпечення реалізації потенційних можливостей дитини.
Питання внутрішнього зв'язку в змісті навчально-виховної роботи, методах педагогічного керівництва, формах організації діяльності у дитячому садку і молодших класах школи, що забезпечує цілісність процесу розвитку, навчання і виховання дитини висвітлили в своїх виступах вихователь-методист ДНЗ № 559 Ірина Носата та вчитель початкових класів СЗШ № 254 Лідія Андрусишин.
Про поступовий перехід від попереднього вікового періоду до нового, поєднання щойно здобутого дитиною досвіду з попереднім відзначили практичні психологи навчальних закладів. Тетяна Ястрібова, практичний психолог ДНЗ № 71 детальніше зупинилась на характеристиці вікових та індивідуальних особливостях дітей старшого дошкільного віку, а практичний психолог СЗШ № 215, Лариса Кривобородько охарактеризувала психологічні аспекти та супровід наймолодшого школяра.
В процесі підбиття підсумків та обміну думками педагоги ДНЗ та ЗНЗ визначили і в подальшому спрямовувати свою взаємодію на інформаційному (семінари-практикуми з обговорення програм і планів навчально-виховної роботи, створення дидактичного матеріалу) і на діяльнісному (обмін новаторськими методиками, досвідом організації навчальної діяльності старших дошкільників і молодших школярів, взаємне консультування) рівнях.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту