«Використання дидактичних ігор для сенсорного розвитку дітей дошкільного віку». У дошкільному навчальному закладі № 463 відбувся семінар-практикум (фото)
Сенсорний розвиток дитини – це розвиток її відчуттів і сприймань, формування уявлень про зовнішні властивості предметів: їх форму, колір, розмір, положення у просторі тощо. Він становить фундамент її розумового розвитку. Чуттєве пізнання має дуже важливе значення у дошкільному дитинстві, яке є найбільш сприятливим періодом формування та вдосконалення діяльності органів чуттів, нагромадження уявлень про оточуючий світ.
Дидактичні ж ігри, в залежності від типу, сприяють закріпленню знань про взаємозв'язок між кольорами спектру, їх послідовністю; дрібної моторики, формуванню вміння дітей відносити предмети до різних тематичних груп тощо.
Відповідно до плану роботи управління освіти 20 березня 2014 року відбувся семінар-практикум «Використання дидактичних ігор для сенсорного розвитку дітей дошкільного віку» на базі дошкільного навчального закладу № 463.
Вихователь-методист Руденко Тетяна Володимирівна підготувала презентацією для педагогів дошкільної освітньої установи.
Присутні вихователі приймали активну участь у «мозковому штурмі», працювали у підгрупах. Кожна підгрупа педагогів розкрила значення сенсорного розвитку дітей певного віку. Вихователі акцентували свою увагу на презентації цікавих та сучасних дидактичних ігор, які сприяють формуванню у дошкільників уявлень про властивості предметів та логіко-математичному розвитку.
Джерело: управління освіти