Володимир Морозов: «Головне завдання комунальних служб сьогодні – своєчасне прибирання снігу» (фото)
Участь у засіданні оперативного штабу взяли директори комунальних підприємств Святошинського району, керівники самостійних структурних підрозділів державної адміністрації та представники спеціалізованих обслуговуючих організацій.
Головна мета штабу — контроль та оперативне реагування на проблеми, що виникають в житлово-комунальному комплексі району.
На початку засідання Володимир Морозов зазначив, що комунальні служби району гідно витримали випробування першим снігом, та наголосив, що роботи з розчищення і посипання вулиць та прибудинкових територій повинні й надалі проводитися вчасно та якісно.
«За прогнозами синоптиків коливання температур та снігопади найближчим часом можуть продовжитися, тому всі комунальні служби району повинні перебувати у режимі готовності й цілодобового чергування», - наголосив очільник штабу.
Щоб забезпечити належне забезпечення життєдіяльності району у період снігопадів та значного зниження температури, Володимир Морозов доручив комунальникам спрямувати зусилля на прибирання від снігу прибудинкових територій, тротуарів та пішохідних зон, міжквартальних проїздів та вулично-дорожньої мережі, зупинок громадського транспорту та підходів до соціально важливих об’єктів: медичних установ, навчальних установ, торгівельних закладів.
Крім цього, директорам КП «РЕО» доручено постійно контролювати здійснення відповідних заходів благоустрою, пов’язаних з розчищенням снігу, з боку власників підприємств, установ та організацій, ЖБК та ОСББ. За невчасне вивезення сміття та розчищення підпорядкованих площ від снігу в зимову пору року, стосовно цих осіб будуть складатися попереджувальні приписи та вживатися штрафні санкції.
Посилити режим оперативного контролю за станом прибирання міста від снігу та ожеледиці доручено і інспекторам районного благоустрою.
Щоб сніг не створював особливих незручностей і перешкод для киян при пересуванні містом, Володимир Морозов доручив комунальникам тримати напоготові усю спецтехніку, а при перших опадах тримати під контролем розчищення вулично-дорожньої мережі, майданчиків на зупинках громадського транспорту та тротуарів.
Також Володимир Морозов закликав без зволікань відпрацьовувати звернення громадян, що надходять до Call-центру, адже за цифрами стоять реальні мешканці, які потребують реальної допомоги.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.