Якщо до вас завітав контролер Київводоканалу
Контролери Київводоканалу виконують вкрай важливу роботу. Вони допомагають здійснювати коректний облік даних та забезпечують точність нарахувань.
На жаль, не всі кияни розуміють важливість функцій контролерів. Інколи навіть трапляються випадки агресії з боку абонентів. Для урегулювання деяких з них навіть доводиться звертатися до правоохоронних органів. Як правило, така поведінка відбувається з боку злісних боржників та абонентів, які протиправно втручаються в роботу приладів обліку, чим порушують умови договору та спричиняють збитки Товариству.
Ми підготували відповіді на найпоширеніші питання, які виникають у наших абонентів під час зустрічі чи спілкування з контролерами, адже прагнемо, щоб у нашій комунікації було більше поваги та розуміння.
1. Хто такі контролери та навіщо вони приходять до мене додому?
Контролер – це співробітник Київводоканалу, який в основному працює з лічильниками споживачів безпосередньо на місці їх встановлення - в оселі споживача, та оформлює необхідні документи.
Найпоширенішою причиною візиту контролеру є контрольне знімання показників. Якщо у будинку є вагома різниця між показниками загально будинкового лічильника та сумою показників усіх квартирних приладів обліку, ми проводимо там контрольне знімання показників квартирних лічильників, щоб з`ясувати причини розбіжностей.
В тих будинках, де спостерігається великий недорозподіл води, можуть бути встановлені антимагнітні пломби на квартирних приладах обліку споживачів.
Також контролери активно працюють з боржниками: розносять попередження з проханням погасити борг або укласти договір реструктуризації. А в житлових будинках з великим відсотком заборгованості на дошках оголошень розміщують списки квартир, які мають заборгованість.
До обов’язків контролерів також входить опломбування та розпломбування лічильника.
2. Чи можу я самостійно викликати контролера, та в якому випадку це необхідно? Чи це справді безкоштовно?
Ви можете самі замовити візит контролера якщо, наприклад, у вас виникли розбіжності у переданих показниках та у рахунках. Вам потрібно здійснити контрольне зняття показників ваших лічильників для уникнення непорозумінь щодо нарахувань за спожиту воду.
Також вам необхідно буде викликати контролера для опломбування/розпломбування лічильників, адже згідно із законодавством цю послугу, на відміну від повірки, можуть виконати тільки наші фахівці.
Контрольне зняття показників та опломбування/ розпломбування лічильника виконуються безкоштовно. Замовити візит контролера можна за телефоном (044) 202-02-02.
3. Як мені пересвідчитись, що до мене прийшов контролер водоканалу, а не шахрай?
1) Кожен контролер Київводоканалу має посвідчення встановленого зразка і пред`являє його на першу вимогу абонента. Частіше за все це заламінований документ, який повинен мати печатку підприємства, підпис керівника та голографічний захисний елемент з логотипом Київводоканалу. Але деякі працівники, наприклад інженери-інспектори, мають посвідчення у формі «книжечки». ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: будь-яке посвідчення має термін дії – це дата, що вказана у графі «дійсне до». У справжнього працівника Київводоканалу посвідчення не може бути прострочене.
2) Якщо ви залишали заявку на виклик контролера, вам зателефонують за добу до очікуваного візиту, щоб уточнити час. Якщо у вашому будинку відбувається контрольне зняття показників, на вашому під’їзді за кілька днів до очікуваного візиту обов’язково висітиме оголошення про це.
3) Якщо у вас виникли будь-які сумніви щодо особистості контролера, ви завжди можете зателефонувати до контакт-центру (044) 202-02-02 та перевірити інформацію.
4. Чи безпечний візит контролера з огляду на пандемію коронавірусу?
Під час карантину ми приділяємо особливу увагу безпеці споживачів та співробітників. Всі наші працівники пройшли повний курс щеплень, обов’язково носять маски та щодня вимірюють температуру, за появи ознак респіраторних захворювань вони не допускаються до роботи. Всі наші авто, якими пересуваються контролери, дезінфікуються перед і після виїзду на лінію.
5. Чи дозволено зараз робити дистанційне контрольне знімання та самостійну заміну та установку лічильників з фотофіксацією?
Контролери Київводоканалу наразі працюють в звичайному режимі, виконують свої посадові обов’язки згідно графіків однак з дотриманням всіх карантинних вимог.
Самостійно здійснювати дистанційне контрольне знімання, заміну та установку лічильників з фотофіксацією дозволено споживачам лише під час загострення епідеміологічної ситуації, а саме введення «червоного рівня» небезпеки та впровдження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
6. Що робити, якщо мене не було вдома, коли приходив контролер, але я готовий до співпраці?
Якщо ви залишали заявку на виклик контролера самостійно то з вами, в телефонному режимі, зв’яжеться представник Київводоканалу для узгодження дати та часу візиту контролера. У випадку якщо в момент попередньо узгодженого візиту контролера вас не було вдома, ви мажте можливість звернутись до Київводоканалу із повторною заявкою.
Якщо вас не було вдома під час неузгодженого контрольного візиту контролера, в такому випадку ви маєте можливість звернутись до Київводоканалу самостійно за контактними даними, які залишив контролер.
Що буде, якщо я не пущу контролера до оселі?
Наголошуємо, навіть якщо Ви кожного місяця вчасно передаєте показники лічильників, це не звільняє Вас від обов’язку забезпечувати доступ представникам Товариства для проведення контрольного зняття показань засобів обліку.
Так Законами України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено обов’язок споживачів допускати у своє житло (інший об’єкт нерухомого майна) виконавців комунальних послуг у порядку, визначеному законом і договорами відповідних житлово-комунальних послуг для проведення перевірки показань приладів обліку, які забезпечують індивідуальний облік відповідної послуги.
Одночасно відмова споживача надати доступ виконавцю комунальної послуги до належних споживачу приміщень є підставою для припинення надання споживачеві відповідної комунальної послуги. Після надання споживачем такого доступу надання послуги відновлюється.
Разом із тим, припиненню надання послуг має передувати складення акту про недопуск представника Товариства до приладів обліку та письмове попередження про припинення надання послуг з водопостачання та водовідведення.
Київводоканал закликає сприяти роботі контролерів та вчасно передавати показання лічильників. Це дозволить об’єктивно обліковувати та контролювати споживання послуг з централізованого водопостачання на централізованого водовідведення.
У будь-якому випадку, недопуск контролера не вирішить ваших проблем, і ваш борг нікуди не подінеться. Відмова від співпраці тільки додасть більше клопоту як нашим працівникам, так і вам.
Чим загрожують протиправні дії споживача по відношенню до контролера?
На жаль, мали місце випадки, коли наші контролери ставали жертвами агресії, нападів та інших протиправних дій з боку мешканців будинку, куди вони приходили з плановим візитом. В таких ситуаціях контролери вимушені були викликати на свій захист представників служби безпеки Київводоканалу та представників правоохоронних органів. Такі випадки закінчувались затриманням нападників, що тягло за собою кримінальну відповідальність.
Ми дуже просимо споживачів з розумінням ставитись до роботи наших контролерів та не провокувати конфліктні ситуації.
Якщо у вас виникли будь-які питання щодо діяльності наших співробітників, ви можете звернутись до нас дистанційно (перелік контактів тут). В подальшому, у разі виникнення будь-яких питань та для коректного нарахування можна звертатися до нас за допомогою мобільних додатків та чат-ботів «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту «Київводоканал».
Джерело: «Київводоканал».
Ми на Facebook - https://www.facebook.com/Svyatoshino
Офіційний Telegram-канал Святошинської РДА - https://t.me/Svyatoshino
Наш Іnstagram - https://www.instagram.com/sviatoshynsky_administration/