Засідання для соціальних педагогів навчальних закладів на тему: «Організація розвивальної роботи з формування соціальних навичок дітей з особливими потребами» (фото)


30 листопада 2017 року в СДНЗ № 219 відбулося засідання фокус-групи для соціальних педагогів Святошинського району на тему: «Організація розвивальної роботи з формування соціальних навичок дітей з особливими потребами», яке провела Совенко Лариса Петрівна, методист науково-методичного центру РУОМС.
Розпочинаючи засідання фокус-групи, Совенко Л.П. в вступному слові підкреслила, що інтегрування дітей з особливостями фізичного розвитку в дошкільні навчальні заклади - це процес, який набуває усе більшого розповсюдження в освіті. Інтеграція - це закономірний етап розвитку системи спеціальної освіти, який пов'язаний з переосмисленням суспільством і державою ставлення до осіб з особливими потребами, з визнанням їхнього права на одержання рівних з іншими можливостей в різних галузях життя, в тому числі й освіті.
Рожко Ніна Миколаївна, завідуюча СДНЗ № 219 презентувала дошкільний заклад та підкреслила, що проблема навчання дітей з особливими потребами набуває широкої актуальності сьогодні. Освітній інклюзивний простір стає доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти та навчання за місцем проживання в умовах освітнього закладу – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства.
Звєрєва Людмила Вікторівна, методист СДНЗ № 219 поділилася з колегами досвідом використання в роботі з дітьми конструктора LEGO, які мають низку характеристик, що значно відрізняють їх від інших конструкторів, насамперед великим діапазоном можливостей, багатофункціональністю, сучасними технічними та естетичними характеристиками, використанням їх в різних ігрових та навчальних цілях.
Скивка Віра Миколаївна, соціальний педагог СДНЗ № 219 розкрила перед учасниками фокус-групи тему: «Організація розвивальної роботи з формування соціальних навичок дітей з особливими потребами».
Підводячи підсумки засідання фокус-групи методист НМЦ Совенко Л.П. відзначила, що якомога раннє залучення дітей з особливостями фізичного розвитку до діяльності в колективі здорових однолітків сприяє розвитку у них самостійності, впевненості, сміливості, інших особистісних якостей. Суспільство зобов’язане дати можливість кожній дитині, незалежно від її потреб та інших обставин, повністю реалізувати свій потенціал, приносити користь суспільству і стати повноцінним його членом. Водночас наше сьогодення – це зміна ціннісних орієнтацій в освіті, визначення розмаїття кожної дитини, обумовлене зміною освітньої парадигми на гуманістичну – «освіта для всіх, школа для всіх».
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.