Засідання постійно діючого молодіжного дискусійний клуб «Точка зору» на тему «Профільна старша школа: аспекти впровадження» (фото)
14 жовтня 2013 року на базі Молодіжного туристичного клубу було проведено засідання постійно діючого молодіжного дискусійного клубу «Точка зору» на тему «Профільна старша школа: аспекти впровадження».
Засідання клубу пройшло під гаслом “Поки ми вчимося, питання освіти залишається для нас надзвичайно актуальним!”
Під час засідання дискусійного клубу районна рада старшокласників обговорила Концепцію профільного навчання в старшій школі.
Вислухавши думки кожного із учасників засідання та подискутувавши на тему профільного навчання, лідери зробили наступний висновок: “Входження України до європейського освітнього простору, рух до навчання світового рівня, що диктується процесами глобалізації та інтеграції - основний вектор розвитку національної системи освіти. Завдання, проголошені у стратегічному документі – Національній доктрині розвитку освіти, - спрямовані на перехід системи освіти на новий тип гуманістично-інноваційної освіти, досягнення її конкурентоспроможності в європейському та світовому освітньому просторі, формування покоління молоді, здатного робити особистісний духовно-світоглядний вибір, здобувати необхідні знання, набувати навички та компетентності для інтеграції в суспільство на різних рівнях, навчатися протягом життя.
Надати можливість усім без винятку проявити свій талант і творчий потенціал, реалізувати свої особисті плани – завдання, що поставила перед державами в галузі освіти Міжнародна комісія з питань освіти ХХІ століття при Раді Європи. Вчитися знати, вчитися діяти, вчитися бути, вчитися жити разом - провідні принципи, що визначені для освіти нового століття.
Перехід від національних до міжнародних стандартів навчання передбачає впровадження профільного навчання у старшій школі, що відповідає загальній тенденції розвитку старшої школи в провідних країнах світу та положенням міжнародних стандартів середньої освіти.
Старші школи системи середньої освіти розвинених європейських країн функціонують як профільні вже протягом декількох десятиріч. Вивчення досвіду їх становлення і організації профільної освіти з урахуванням національних традицій та надбань є умовою успішної реалізації системи профільного навчання на старшому ступені у навчальних закладах України.
Загальною світовою тенденцією розвитку старшої школи є її орієнтація на широку варіативність, багатопрофільність та інтеграція з професійною освітою.”
У підсумку лідери дійшли висновку, що саме профільне навчання забезпечить можливість здобуття загальної, профільної, допрофільної підготовки, виховання всебічно розвиненої особистості, здатної до самореалізації та самоактуалізації, професійного зростання, адаптування і мобільності у сучасному суспільстві.