Жовтневий науково-методичний марафон
Час, коли здобувачі освіти перебувають на канікулах, педагоги та працівники освіти спеціалізованої школи № 196 м. Києва використовують для самовдосконалення.
28 жовтня 2019 року методичне об’єднання вчителів природничих дисциплін підготувало і провело цікавий за своїм змістом і формою проведення семінар «Інструментарій для інтегрованих уроків, як освітній пазл».
29 жовтня 2019 року освітяни 196-ої взяли участь у обговоренні цікавих, як для сучасного провадження освітньої діяльності, питань на педраді, де мали місце два блоки: «Інтегроване навчання як освітній пазл Нової української школи» та «Внутрішньошкільний алгоритм освітнього процесу закладу у викликах сучасності». Перший блок педради готували два методичні об’єднання: вчителів початкової школи та учителів іноземних мов. Ця частина педради була цікавою тим, що всі виступи, підготовані заступником директора з НВР Чернявською О.В., вчителями початкових класів Криворученко О.М., Приймачук Т.Ф., Соловйовою Т.В., вчителями англійської мови Хоменко В.В., Кошовою О.Ф. Зеленецькою Т.О., психологом школи Прижегалінською Ю.В., містили цікаві роздуми і пропозиції, здобуті шляхом практики, експериментування, апробацій і досліджень. А тому шлях подальших дій колективу визначати було просто, орієнтири справді – зримі.
Другий блок педради готували заступники директора з НВР Олейничук І.М., Кошмал Т.І., Томпа Г.В. Цей блок педради був присвячений питанню запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі. Виступаючі ознайомили педагогів та працівників освіти з розділами (та їх складовими) Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у спеціалізованій школі № 196. Особливу увагу приділили напрямам системи, здійсненню процедур і заходів, принципам, на яких будується внутрішня система забезпечення якості загальної середньої освіти у спеціалізованій школі № 196, питанню академічної доброчесності учасників освітнього процесу у школі та внутрішньошкільному моніторингу – як інформаційно-кореляційному супроводу всієї системи освітньої діяльності закладу освіти. Презентоване положення було схвалено педагогічною радою школи.
30 жовтня 2019 року відбувся семінар, підготовлений для педагогів спеціалізованої школи № 196 методичним об’єднанням класних керівників. Семінар за темою: «Комфортне освітнє середовище – як протидія дискримінації у закладі освіти» ставив за мету черговий раз проаналізувати всі складові питання і вектори його вирішення
Голова методичного об’єднання Дробіт І.В. зосередила увагу присутніх на практичному розумінні питання «Безпечне освітнє середовище». Усі присутні працювали з тестом, підготовленим Дробіт І.В. до семінару, і одержували за це оцінки.
З питанням-дослідженням виступила класний керівник 5-В класу (психолог школи) Прижегалінська Ю.В. Вона представила цікавий для роздумів матеріал «Чому діти нудьгують у школі, легко розчаровуються, не мають справжніх друзів», а також висловила міркування, як долати такі стани у дітей.
Практичну п’ятихвилинку – складання казки для дорослих (із психологічними ситуаціями, фактами, судженнями) провела на семінарі класний керівник 5-Б класу (педагог-організатор закладу) Хоменко О.І. У роботі семінару взяли участь працівники міського «Родинного дому». Вони розказали присутнім про ті види допомоги, які «Родинний дім» надає сім’ям та окремим особам, і за якими напрямами.
Жовтневий науково-методичний марафон дав поштовх колективу до сходження на нові педагогічні вершини, адже «наука не є і ніколи не буде закінченою книгою» (Альберт Ейнштейн), тому педагогіка має йти шляхом практики, пошуків, перемог.
Джерело: ЗЗСО № 196.