Алгоритм прийняття на роботу
Управлінням праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації при здійснені моніторингу стану дотримання законодавства про працю на підприємствах району в минулому році виявлено ряд порушень щодо оформлення трудового договору. Виходячи з вище викладеного управління праці та соціального захисту населення під час прийняття на роботу рекомендує наступне.
На практиці прийняття на роботу здійснюється за певними процедурами в кілька етапів.
1-й етап. Подання документів. Особа, яка працевлаштовується, подає:
- паспорт;
- трудову книжку;
- військовий квиток;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
- свідоцтво про загальнообов¢язкове державне соціальне страхування;
- документ про освіту.
2-й етап. Ознайомлення з документами. Проведення співбесіди, тестування.
3-й етап. Погодження умов трудового договору.
4-й етап. Визначення форми трудового договору.
5-й етап. Оформлення трудового договору (контракту).
6-й етап. Реєстрація наказу.
7-й етап. Ознайомлення працівника з нормативними актами підприємства, умовами праці.
8-й етап. Взяття працівника на облік:
- оформлюють основний документ з обліку персоналу;
- вносять відповідні записи до штатно-посадової книги;
- роблять запис в алфавітній книзі;
- формують особову справу працівника.
9-й етап. Оформлення трудової книжки та внесення запису про прийняття на роботу.
Трудові книжки оформляються на працівників, які стали до роботи вперше, у т.ч. на студентів денних відділень вищих навчальних закладів, не пізніше п’яти днів із дня прийняття на роботу.
До трудової книжки вносять записи про:
- прийняття на сезонну роботу;
- прийняття на тимчасову роботу;
- призначення на посаду за контрактом;
- призначення на посаду за конкурсом.
До трудової книжки не вносять записи про:
- строковий характер трудового договору;
- укладення договору про повну матеріальну відповідальність;
- установлення випробування;
- індивідуальний режим робочого часу;
- суміщення професій (посад).
Джерело: УПСЗН Святошинського району.