Для соціальних педагогів закладів освіти району провели семінар щодо роботи з сім’ями в яких виникають конфлікти (фото)


23 березня 2017 року в СЗШ №223 відбувся семінар для соціальних педагогів навчальних закладів Святошинського району на тему: «Методи роботи соціального педагога з сім’єю, в якій виникли конфлікти», який провела Лариса Совенко, методист науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту.
Розпочинаючи засідання семінару, Совенко Л.П. у вступному слові відзначила, що складні соціально-політичні події, що відбуваються в Україні, позначаються на життєдіяльності великої кількості населення країни. Частину якої складають ті, кого можна віднести до вразливих груп, тобто дітей, які потребують пильної уваги з боку фахівців у вирішенні конфліктних ситуацій в розрізі девіантної поведінки (відхильна поведінка), тобто поведінки індивіда або групи, яка не відповідає загальноприйнятим нормам, внаслідок чого відбувається порушення цих норм.
Ірина Олійник, директор СЗШ № 223 презентувала заклад учасникам семінару, розповіла про досягнення педагогічного колективу, про програми над якими сьогодні працюють в закладі та про його історію.
Жанна Лола, заступник директора з виховної роботи СЗШ № 223 провела презентацію на тему: «Система взаємодії підсистем школи у робот і з важко виховуваними учнями».
Тетяна Ситник, класний керівник 1-А класу СЗШ № 223 розповіла про первинну профілактику девіантної поведінки молодших школярів.
Мар’яна Муха, класний керівник 6-А класу СЗШ № 223 поділилася педагогічним досвідом в аналізі-типології важковиховуваних учнів.
Оксана Василенко, класний керівник 5-А класу СЗШ № 223 своїм виступом розкрила методи роботи класного керівника у роботі з дітьми, які схильні до девіантної поведінки.
Олена Бадьоріна, соціальний педагог СЗШ № 223 розповіла про попередження і вирішення кризових ситуацій в сімейних конфліктах.
Людмила Кравець, соціальний педагог СЗШ № 162 розкрила тему: «Конфлікт і суспільство».
Марина Бєлінська, психолог СЗШ № 223 розповіла про шляхи вирішення конфліктних ситуацій у шкільному середовищі.
Підбиваючи підсумки семінару методист НМЦ Совенко Л.П. відзначила, що соціальні педагоги в своїй роботі зустрічають дітей, які представляють певні труднощі для роботи з ними. Це категорія дітей, яка відрізняється від однолітків і характеризується певними проявами. В зв’язку з цим в колективі вони посідають невідповідне своєму прагненню місце, їхні стосунки з вчителями й учнями стають емоційно напруженими, все більш загострюються і приводять зрештою до встановлення стереотипних форм поведінки з переважанням агресивності і негативізму. Тому вчитель має одразу виявити проблемних дітей в класі та докласти максимум зусиль, щоб навчання таких дітей було можливо у будь-якому колективі.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту