«Думаємо та дбаємо про здоров’я дитини». В Святошинському районі відбулась зустріч інспекторів з харчування загальноосвітніх навчальних закладів
В Святошинському районі на організацію і якість харчування учнів звертають постійно увагу. Так, 20 травня 2014 року відповідно до плану роботи районного управління освіти на базі середньої загальноосвітньої школи №35 відбулася підсумовуюча нарада інспекторів з харчування загальноосвітніх навчальних закладах, яку проводила Ольга Огородник, провідний спеціаліст відділу з питань соціального та матеріального забезпечення.
Присутні розглянули актуальні питання організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів у травні 2014 року та проведення перевірки стану та складання акту прийомки приміщень харчоблоку, обладнання та посуду у працівників КП „Промінь”. Особливу увагу педагоги приділили організації харчування дітей у пришкільних таборах загальноосвітніх навчальних закладах.
Також освітяни поділилися думками щодо проведення капремонтів та поновлення обладнання на харчоблоках ЗНЗ та посилення контролю за організацією харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та проведення протиепідемічних заходів щодо попередження спалахів гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь.
Ольга Огородник проаналізувала організацію харчування за травень 2014 року і за 2013-2014 навчальний рік у цілому, наголосила на відповідальності і чіткості роботи інспекторів в останні дні навчального року, на перевірку стану харчоблоків і підготовку їх до роботи у пришкільних таборах з оформленням актів прийомки обладнання і посуду в КП “Промінь”- діти повинні іти на канікули фізично здорові.
Особлива увага присутніх зверталася на проведення протиепідемічних заходів і попередження гострих кишкових захворювань.
Насамкінець наради інспектори обговорили питання звітності по харчуванню за 2013- 2014 навчальний рік, яка повинна здатися вчасно і без пом, а Ольга Огородник наголосила на оформленні звітності з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів до 24.05.2014 року.
Джерело: управління освіти