Електронний рахунок для оплати житлово-комунальних послуг має таку ж юридичну силу, що і паперовий рахунок-повідомлення - КК «Центр комунального сервісу»
Усе більше киян віддають перевагу електронній системі оплати за спожиті
житлово-комунальні послуги та відмовляються від паперових
рахунків-повідомлень. За останні три місяці від паперових платіжок
відмовились 175 тисяч містян. Про це повідомляє КК «Центр комунального
сервісу».
У липні цього року комунальний концерн звернувся до споживачів із
пропозицією відмовитись від паперових рахунків-повідомлень на оплату
житлово-комунальних послуг, оскільки електронні версії використовують усе
частіше.
Як пояснює ЦКС, у цьому контексті найпоширенішим є питання юридичного
статусу електронної версії: чи має електронний рахунок на оплату спожитих
житлово-комунальних послуг таку ж юридичну силу, як і паперовий
рахунок-повідомлення?
Усі рахунки формуються згідно з Вимогами до формування рахунків на оплату
послуг [ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0202-20#Text ]. Електронний
рахунок - це ідентична версія паперового рахунку-повідомлення та містить
таку ж саму інформацію, зокрема обсяг споживання, нарахування,
перерахунок, відомості про оплату та суму до сплати в розрізі послуг,
тарифи, вартість та інформацію про вузли розподільного обліку води і тепла
(квартирні лічильники).
Електронну копію паперового рахунка-повідомлення, можна завантажити в
особистому кабінеті, натиснувши на кнопку «Завантажити рахунок» (функція
доступна одразу після підтвердження відмови від паперового
рахунка-повідомлення), зберегти на своєму пристрої (телефоні або
комп'ютері), роздрукувати. Крім того, на сайті ЦКС в розділі «Дистанційне
обслуговування» завжди доступна послуга «Замовити дублікат».
Щоб відмовитися від паперового рахунка-повідомлення, потрібно:
зайти в особистий кабінет споживача;
натиснути кнопку «Відмовитися від паперового рахунка-повідомлення»;
на сторінці налаштувань поставити галочки на тих об'єктах, для яких
споживач не хоче отримувати паперові рахунки-повідомлення;
натиснути «Зберегти».
Якщо споживач випадково відмовився від паперового рахунка-повідомлення,
він завжди може відновити послугу його доставки, як і раніше, до поштової
скриньки. Для цього достатньо звернутися із заявою дистанційно або
особисто в сервісний центр та надати документи, що підтверджують особу та
право володіння/користування житловим приміщенням.
Джерело: КК «Центр комунального сервісу».