Організація методичної роботи в школі відповідно до особистісно зорієнтованої моделі навчання – питання порядку денного засідання педради СШ №200 (фото)
24 березня 2014 року в спеціалізованій школі №200 відбулась педагогічна рада «Організація методичної роботи в школі відповідно до особистісно зорієнтованої моделі навчання».
Директор школи Алєксандрова Т.М. зупинила увагу педагогічного колективу на перспективних педагогічних технологіях в діяльності навчального закладу. Адже сучасна освіта має задовольняти потреби учнів в освоєнні сучасного світу, а це вимагає від педагогів постійного оволодіння новими, сучасними технологіями. Звичайно, більшість із них в тому чи іншому вигляді існувала і раніше, однак отримала нове втілення з появою сучасних технологій.
Досвідом застосування інноваційних педагогічних технологій з педагогами школи поділились вчителі Воронюк Т.І., Ковпак Т.В., Загородня Т.В., Савченко Л.І., Колесник Г.Л., Олянчук Н.І. Так, Т.В.Ковпак ознайомила присутніх з застосуванням методу критичного мислення при вивченні англійської мови, Т.І.Воронюк та Н.І.Олянчук продемонстрували присутнім результати роботи учнів над власними проектами. Савченко Л.І. та Колесник Г.Л. продемонстрували результати широкого залучення батьків до процесу навчально-виховної роботи в школі.
За результатами роботи педагогічна рада вирішила провести діагностику рівня забезпечення психолого-педагогічних умов ефективності організації навчально-виховного процесу. відпрацювати кожним вчителем систему педагогічних технологій, за допомогою яких реалізується саморух, самопізнання, саморозвиток особистості, прогнозування ним свого життєвого шляху, провести семінар «Формування вчителем творчого підходу до уроку», провести батьківські збори «Партнерство в сім’ї».



