В спеціалізованій школі № 185 ім. Володимира Вернадського відбулася педрада (фото)
Скульптор уже в брилі холодного каменя бачить бездоганну постать Венери. Художник із різнобарв’я Всесвіту вибирає кольори, потрібні для створення Мадонни. Композитор зі звуків природи вихоплює ті, що виллються у місячну сонату…
Що ж потрібно зібрати по крупиночці вчителю, щоб розкрити людську душу? На це запитання шукали відповіді учителі школи на педагогічній раді, яка відбулася 24 березня 2014 р. в спеціалізованій школі № 185 ім. Володимира Вернадського.
Заступник директора з виховної роботи Костівська Н.Ф. доводила, що активна позиція життєтворчості в новій моделі навчального закладу ХХІ століття є обов’язковою умовою становлення особистості.
На цій основі має формуватися нова педагогіка - педагогіка життєтворчості, у центрі якої - дитина з її радощами і болями, злетами і драмами, інтересами та потребами.
Про створення оптимальних умов освітнього середовища, як запоруки успішного розвитку особистості учня розповіла соціальний педагог Франко В.П.
Досвідом роботи щодо формування життєвої компетентності молодших школярів поділилася вчитель початкових класів ТітоваТ.А.
Про важливу роль уроків фізичної культури у формуванні життєтворчих та соціальних компетентностей особистості розповів вчитель фізичної культури Пономаренко А. В.
Учнівське самоврядування – значний життєвий потенціал для тих учнів, які беруть активну участь у житті школи. З роботою ШОС «Виклик» ознайомила всіх присутніх педагог-організатор Федорова А.І.
Результати анкетування 11-х класів «Уявлення про успіх та шляхи його досягнення», з якими ознайомила психолог школи Білера Т.П., стали логічним завершенням педагогічної ради.
Директор школи Щербаков Є.М., проілюстрував, що школа докладає всіх зусиль, щодо виховання активних громадян нашої держави на життєвих результатах учнів та випускників школи.






