Особливості діяльності психологічної служби у 2017 – 2018 навчальному році (фото)


14 вересня 2017 року в Управлінні освіти, молоді та спорту відбувся семінар соціальних педагогів навчальних закладів Святошинського району на тему: «Особливості діяльності психологічної служби у 2017 - 2018 навчальному році», який провела Совенко Лариса Петрівна, методист науково-методичного центру Управління освіти, молоді та спорту.
Відкриваючи семінар Совенко Л.П. відзначила, що соціальний педагог покликаний попередити проблему, своєчасно виявити та усунути причини, які сприяють її виникненню, забезпечити превентивну профілактику різноманітних негативних явищ (морального, фізичного, соціального характеру), відхилень у поведінці людей, їх спілкуванні і, таким чином, оздоровити оточуюче їх мікросередовище. Тому він повинен відігравати різноманітні соціальні ролі і змінювати їх у практичній діяльності в залежності від ситуації і характеру проблеми, що вирішується.
В ході проведення семінару методист обговорила нагальні питання співпраці соціальних педагогів з державними та громадськими організаціями та нормативно-правове забезпечення діяльності фахівців.
Іванюк Олена Вікторівна, методист НМЦ РУО відзначила, що згідно закону який ухвалила Верховна Рада 23 травня 2017 року «Про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» закріплюється право на освіту осіб з особливими освітніми потребами і надається їм можливість здобувати освіту в усіх навчальних закладах. Розповіла присутнім про розвиток і впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Святошинського району.
Совенко Лариса Петрівна, методист НМЦ розкрила колегам особливості основних завдання в роботі соціальних педагогів на 2017-2018 навчального року. На які напрямки в роботі соціальних педагогів рекомендовано Міністерством освіти і науки України звернути особливу увагу та проблеми психологічного і соціального супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання.
Підводячи підсумки семінару Совенко Л.П. підкреслила, що соціально-педагогічний супровід базується на створенні сприятливих умов для взаємодії учнів з соціальним середовищем із метою попередження виникнення або усунення вже існуючих дестабілізуючих факторів та формування стійкості до різноманітних ситуацій в навчанні та житті учнів.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.