Перспектива на майбутнє – в руках молодих вчителів (фото)
27 січня 2014 року в СШ № 206 відбулось засідання «Школи молодого вчителя». Робота будь-якого навчального закладу в сучасних умовах є багатовекторною. Серед таких векторів – напрямків у 206-ій школі є вектор «Перспектива». Однією з точок цього вектору є саме робота з молодими педагогами, які працюють у педколективі від одного до трьох років.
Чергове заняття «Школи молодого вчителя», підготовлене заступником директора школи Доценко О.Ю., шкільним психологом Сосонович І.О., мало справді практичне спрямування. В його основі – теоретична психолого-педагогічна база, цікаві дослідження, про розуміння молодими вчителями свого завдання, їх бачення себе у шкільній діяльності, виявлення труднощів, які можуть виникати у молодого педагога в конкретній ситуації на уроці, у спілкуванні з учнями, їх батьками тощо.
Треба відзначити, що нинішні молоді спеціалісти, як кажуть, не пасуть задніх: вони активні, творчі, прагнуть в усьому бути попереду, прагнуть внести свій молодий запал у доручену справу.
Молоді педагоги Кравець О.М., Махіборода О.М., Сосонович І.О., Зарічна А.М., МетільТ.С., Сторожук К.Ф., Джулай Т.С. Вони зуміли влитися у сталий давно сформований педагогічний колектив школи і не почуваються у ньому «інородними тілами».
Як зазначили молоді вчителі, їм достатньо комфортно у школі, вони відчувають підтримку старших колег, завжди мають змогу звернутися за порадою до досвідчених учителів.
За доброзичливу і приязну атмосферу, щирий тон розмови, перш за все, треба подякувати директору школи Лаговській Світлані Валеріївні. Яка прагнула, щоб засідання не стало заходом «для галочки», а дійсно допомагало молодим, вчило їх, підтримувало у перших кроках на педагогічній ниві.
Саме тому до розмови Світлана Валеріївна запросила і ветеранів педагогічної праці, учителів, які у цій школі працюють з дня відкриття школи.
Заслужений учитель України початкових класів Захарчук Наталія Григорівна, учитель-методист, викладач української мови та літератури Кодлубовська Людмила Василівна вчили молодих, все починається з любові до дитини, помноженій на глибокі знання свого фахового предмета. І все наступне здобувається шляхом копіткої праці учителя.
Думається, що середня загальноосвітня школа має визначну перспективу на майбутнє, і сила цієї перспективи у поєднанні досвіду та молодого пошуку.