Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Підсумки роботи із розгляду звернень громадян у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2014 року

Опубліковано 04 липня 2014 року о 17:03

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо вжиття невідкладних дієвих заходів щодо підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, забезпечення їх об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду і з метою забезпечення реалізації права громадян на звернення, що затверджено «Порядком розгляду звернень громадян у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації» від 29.03.2011 № 197 та внесенням змін до Порядку розгляду звернень громадян у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації» від 13.02.2014 № 93, зареєстрованого в Святошинському управлінні юстиції у місті Києві 28.02.2014 за № 1/287 відділ роботи із зверненнями громадян повідомляє, що за період з 01.01.2014 до 30.06.2014 зареєстровано 1853 звернення громадян, з них: письмових – 1398, усних – 455. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року кількість звернень від громадян до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації збільшилась на 173 або на 10,3%.

 

Кількість звернень, що надійшли поштою ( за І півріччя 2014 року)

Кількість звернень, поданих громадянами на особистому прийомі ( за І півріччя 2014року )

Загальна кількість звернень (за І півріччя 2014 року)

2014р.

2013р.

2014р.

2013р.

2014р.

2013р.

1398

1476

455

204

1853

1680

 

До Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01 січня до 30 червня 2014 року надійшло 149 (за аналогічний період минулого року – 270) колективних звернень громадян, частка яких становить 8,0% усіх звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року загальна кількість колективних звернень зменшилась на 121 або на 44,8%.

З урахуванням колективних звернень до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за звітний період звернулось 2825 громадян, які в своїх листах порушили 1894 питання. За аналогічний період минулого року з урахуванням колективних звернень до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації звернулось 2782 громадянина, які в своїх листах порушили 1816 питань.

За звітний період із загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло – 67,6%. Для розгляду за належністю до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації передано: з Генеральної прокуратури, міської та районних прокуратур – 2,9%, від народних депутатів України – 1,8%, з інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ – 8,7% звернень громадян (додаток 3).

 

 Як свідчить аналіз, серед основних питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях за І півріччя 2014 року, чільне місце займають питання комунального господарства – 36,7% від загальної кількості питань. Питання житлової політики серед інших займають другу позицію, вони складають 31,5%. Не менш важливими для мешканців району залишаються питання соціального захисту та охорони здоров′ я. Їх надійшло 4,6% (3,3% та 1,3% відповідно) від загальної кількості питань (додаток 1).

Перше місце, як і у минулих роках, займають питання утримання житлово-комунального господарства - 696 звернень, що на 317 звернень менше, ніж за І півріччя 2013 року. З 696 звернень громадян - 15 звернень від громадян пільгових категорій (інваліди ВВВ, учасники ВВВ), що складає 2,2 % від загальної кількості звернень з питань житлово-комунального господарства.

Найбільше за І півріччя 2014 року мешканців Святошинського району турбували такі питання:

оплата квартир та комунальних послуг - 88

капітальний та поточний ремонт будинків - 27

 - ремонт квартир - 77

ремонт дахів - 14

обстеження санітарно-технічного стану квартири, будинку - 33

робота ЖЕКів - 61

благоустрій - 31

ремонт сантехнічного обладнання та комунiкацiй - 29

озеленення - 11

незадовільний стан будинку та прибудинкової території - 4

опалення - 19

 - водопостачання (ГВП, ХВП) - 30                

 - робота ліфтів - 3

 - діяльність ЖБК - 25

 - будівництво та ремонт доріг - 26 та інші.

Як бачимо набір стандартний для районів, які вже мають історію, а значить і зношену житлово-комунальну систему. Брак коштів та низька платоспроможність населення не дозволяють відразу і кардинально змінити ситуацію.

В той же час, аналіз звернень громадян дозволяє, при формуванні

наприклад програми «Мій дім, моє подвір’я», адресно враховувати побажання мешканців району.

Другим за складністю є питання надання або поліпшення житла.

З цих питань було отримано 597 звернень від громадян, що на 246 звернень більше, ніж за І півріччя 2013 року. З 597 звернень громадян - 10 звернень від громадян пільгових категорій (інваліди ВВВ, учасники ВВВ, матері-героїні), що складає 1,7 % від загальної кількості звернень з питань надання або поліпшення житла:

а) у зв’язку з приватизацією житло поточного звільнення надходить дуже в малій кількості ( майже не надходить), тому тимчасово поліпшувати житлові умови громадян, які перебувають на квартирній черзі, майже не можливо;

б) зовсім мало надходить житла для відселення з непридатних для проживання квартир ;

в) більша частина громадян звертається з питань прискорення та позачергового надання житлової площі, у тому числі і придбання житла за програмою 50х50 та 70х30. І така тенденція, на жаль, зберігається і понині.

З питань соціального захисту за І півріччя 2014 року надійшло 62 звернення громадян, що на 24 звернення менше, ніж за І півріччя 2013 року. З 62 звернень громадян - 3 звернення від громадян пільгових категорій (учасники ВВВ), що складає 4,8 % від загальної кількості звернень з питань соціального захисту.

Кількість звернень з питань соціального захисту говорить про збільшення росту проблем соціального захисту громадян та збільшення кола питань :

призначення та виплата пенсій - 10

виплата різних допомог - 3

матеріальна та гуманітарна допомога - 9

питання опіки - 3

влаштування у будинок інвалідів та осіб похилого віку - 4

робота соціальних служб - 1

відшкодування пільг - 1

інші питання соціального забезпечення - 31

 У Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації особлива увага приділяється розгляду звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». Усі звернення вищезазначених категорій розглядаються особисто головою Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та надаються відповідні доручення по їх розгляду. Виконання таких звернень контролюється до розв’язання проблем, що спричинили звернення.

 За І півріччя 2014 року всього надійшло письмових і усних звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни - 16 звернень, від учасників Великої Вітчизняної війни - 9 звернень, від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» - 4 звернення.

Характер питань, з якими найчастіше звертались інваліди та учасники ВВВ, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», відображено:

Соціальний захист 62 звернень;

Житлові питання 597 звернень;

Житлово-комунальні 696 звернень;

Відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та з метою забезпечення реалізації права громадян на звернення та особистий прийом у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.03.2011 № 135 було затверджено «Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації».

Згідно графіка, затвердженого головою Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації її керівним складом проводяться особисті прийоми громадян,

виїзні прийоми громадян та прямі («гарячі») телефонні лінії.

Графік розміщений на стендах у відділі роботи із зверненнями громадян та на офіційному ВЕБ-сайті Святошинської РДА.

Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації та його першим заступником проводиться в окремому приміщенні відділу роботи із зверненнями громадян, а заступниками голови райдержадміністрації - у робочих кабінетах в дні і часи згідно затвердженого графіку (розпорядження Святошинської РДА «Про проведення особистого прийому громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації» від 15.08.2013 № 443).

 За І півріччя 2014 року особисто головою Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації прийнято 175 громадян. На 164 з них у визначений термін надані аргументовані роз’яснення, 2 звернення – задоволено, 9 звернень - знаходиться на виконанні у структурних підрозділах, оскільки термін виконання ще не підійшов.

Серед тих, хто зазначив свою пільгову категорію, під час особистих прийомів у голови Святошинської райдержадміністрації прийнято: учасників Великої Вітчизняної війни - 3 особи. Громадянам пільгових категорій були надані аргументовані роз’яснення.

На особистих та виїзних особистих прийомах першим заступником та заступниками голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації прийнято 280 громадян. Всім надані аргументовані роз’яснення та відповіді.

За період з 01.01.2014 до 30.06.2014 головою Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації проведено 6 прямих («гарячих») телефонних ліній, під час яких звернулося 15 громадян. Першим заступником та заступниками голови проведено 5 прямих («гарячих») телефонних ліній, під час яких звернулося 12 громадян. На інформацію, що надійшла від громадян під час прямих («гарячих») телефонних ліній, у разі потреби готуються доручення. За результатами опрацювання заявникам надається письмова відповідь.

На веб-сайті Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено графіки особистого прийому та проведення прямих («гарячих») телефонних ліній керівництва району з громадянами, розміщено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації і Порядок розгляду звернень громадян у Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації, також щомісячно розміщуються узагальнені матеріали про результати роботи відділу роботи із зверненнями громадян (звіти за місяць, квартал та рік).

За звітний період від депутатів усіх рівнів до Святошинської РДА надійшло та розглянуто 33 звернення громадян, з яких 5 - було задоволено, 26 - роз’яснено та 2 - знаходиться на виконанні. Звернення від депутатів усіх рівнів знаходяться на контролі і розглядаються особисто головою адміністрації, виконуються вчасно та відповідально (додаток 3).

 На апаратних нарадах щопонеділка до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації доводиться інформація про стан виконавської дисципліни щодо роботи зі зверненнями громадян на виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» № 109/2008 від 07.02.08, плану виконання положень Указу Президента України від 07.02.08 № 109, вказується на недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень, узяття під особистий контроль керівниками відповідних органів розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Приділити особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Запроваджувати постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. З’ясовувати причини, що породжують повторні звернення громадян та систематично аналізувати випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляду звернень.

Згідно графіка звітування щодо організації роботи із зверненнями громадян та станом виконавської дисципліни щодо звернень громадян перед головою Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації звітували: директор КП «Дирекція по утриманню та обслуговуванню житлового фонду району» - Крот О. М., начальник управління житлово-комунального господарства - Позняков С. А., начальник управління праці та соціального захисту населення - Жидченко І. М., начальник служби у справах дітей - Сербіна О. М.

Відділом роботи із зверненнями громадян проводяться змістовні наради-семінари з працівниками структурних підрозділів райдержадміністрації відповідальними за організацію роботи зі зверненнями громадян з наданням методичної допомоги. Так, 17 лютого 2014 року була проведена нарада під головуванням голови Святошинської райдержадміністрації, на якій була заслухана доповідь начальника відділу роботи із зверненнями громадян щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян за 2013 рік та стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації за минулий рік і наголошено про персональну відповідальність та притягнення до дисциплінарної та адміністративної відповідальності осіб, які несвоєчасно надають письмові відповіді депутатам усіх рівнів, Київській міській державній адміністрації, органам прокуратури та заявникам. Голова Святошинської РДА акцентував увагу керівників структурних підрозділів на роботі зі зверненнями громадян.

За І півріччя 2014 року відповідно до графіка проведення перевірок організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, затвердженого керівником апарату Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008, працівниками відділу роботи із зверненнями громадян проведені перевірки організації роботи із зверненнями громадян, організації проведення особистого прийому громадян, стану виконавської дисципліни по розгляду звернень громадян у структурних підрозділах Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації. Згідно з графіком перевірок, 29 січня поточного року відділом роботи із зверненнями громадян була проведена перевірка відділу обліку та розподілу житлової площі райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян: ведення діловодства, виконавська дисципліна та робота зі зверненнями громадян. Перевіреному відділу були надані рекомендації щодо покращення роботи із зверненнями громадян та усунення недоліків, які були виявлені під час перевірки.

28 лютого 2014 року відділом роботи із зверненнями громадян була проведена перевірка відділу з питань майна комунальної власності райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян: ведення діловодства, виконавська дисципліна та робота зі зверненнями громадян. Перевіреному відділу були надані рекомендації щодо покращення роботи із зверненнями громадян. Усунути недоліки, які виявлені під час перевірки:

- в журналі особистого прийому громадян начальником відділу записувати всі прийоми громадян і вести журнал належним чином;

- посилити контроль за станом виконавської дисципліни щодо термінів виконання письмових звернень громадян, які надійшли до відділу.

21 березня 2014 року згідно з графіком перевірок відділом роботи із зверненнями громадян була проведена перевірка відділу торгівлі та споживчого ринку. З метою покращення роботи щодо звернень громадян відділу торгівлі та споживчого ринку необхідно:

- посилити контроль за станом виконавської дисципліни щодо термінів виконання письмових звернень громадян, які надійшли до відділу;

- в журналі особистого прийому громадян начальником відділу торгівлі та споживчого ринку записувати всіх громадян, хто був на прийомі.

30 квітня 2014 року згідно з графіком перевірок відділом роботи із зверненнями громадян була проведена перевірка відділу архітектури, будівництва та землекористування. З метою покращення роботи щодо звернень громадян відділу необхідно усунути недоліки, які виявлені під час перевірки:

- провідному спеціалісту відділу, який відповідає за ведення діловодства, контролювати своєчасну якісну підготовку відповідей на звернення громадян;

 - в журналі особистого прийому громадян начальником відділу записувати всі прийоми громадян і вести журнал належним чином: з відміткою про виконання або як розглянуто звернення;

- посилити контроль за станом виконавської дисципліни щодо термінів виконання письмових звернень громадян, які надійшли до відділу;

- поінформувати відділ роботи із зверненнями громадян про усунення недоліків протягом місяця.

15 травня 2014 року згідно з графіком перевірок відділом роботи із зверненнями громадян була проведена перевірка управління житлово-комунального господарства. З метою покращення роботи щодо звернень громадян управлінню житлово-комунального господарства необхідно усунути недоліки, які виявлені під час перевірки:

- журнал особистого прийому громадян начальником управління включити до індивідуальної номенклатури справ та в повному обсязі записувати всіх громадян, які звернулися до начальника управління житлово-комунального господарства;

- посилити контроль за станом виконавської дисципліни щодо термінів виконання письмових звернень громадян, які надійшли до управління;

- інформувати відділ роботи із зверненнями громадян про усунення недоліків протягом місяця.

25 червня 2014 року згідно з графіком перевірок відділом роботи із зверненнями громадян була проведена перевірка управління охорони здоров’я щодо організації роботи із зверненнями громадян: ведення діловодства, виконавська дисципліна та робота зі зверненнями громадян. Перевіреному відділу були надані рекомендації щодо покращення роботи із зверненнями громадян та усунення недоліків, які були виявлені під час перевірки.

 Також, затверджений графік проведення дня контролю, під час якого здійснюється виїзна перевірка стану виконання доручень головою Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за результатами розгляду звернень громадян. Для прикладу, 17 січня 2014 року була здійснена виїзна перевірка - заявниця Грицюк Н. К., яка проживає по вулиці Зодчих, 78, написала у заяві про проведення ремонту 9-го поверху житлового будинку по вулиці Зодчих, 78. Звернення гр. Грицюк Н.К. надійшло до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за дорученням голови Київської міської державної адміністрації О.Попова від 16.10.2013 № 001-ОП/Г-9564. Комісійним обстеженням було встановлено, що прибудинкова територія знаходиться в задовільному стані; виконано латковий ремонт покрівлі та частково замінено зливоприймальну трубу; виконані ремонтні роботи сходової клітини 9-го поверху житлового будинку; під’їзд прибраний, вологе прибирання здійснюється згідно технологічної карти.

12 лютого 2014 року комісійно був обстежений житловий будинок № 101/2 по проспекту Перемоги за зверненням гр. Шостак Р. О., що проживає по проспекту Перемоги, 101/2, яка звернулась до народного депутата О. В. Ляшко стосовно ремонту будинку, в якому вона проживає. Звернення гр. Шостак Р. О. надійшло до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за дорученням в. о. голови Київської міської державної адміністрації А. Голубченка від 09.01.2014 № 001-Ш-58. На момент перевірки за результатами обстеження встановлено, що виконано ремонт фасаду, а саме, штукатурка цементним розчином; виконані роботи по ремонту ганку; виконано латковий ремонт покрівлі; прибудинкова територія очищена від снігу; сходові клітини прибрані, вологе прибирання здійснюється згідно технологічної карти.

 18 березня 2014 року була здійснена виїзна перевірка по заяві Ткаченко З. І., що проживає за адресою: вул. Зодчих, 62-а. Звернення гр. Ткаченко З. І. надійшло до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за дорученням першого заступника голови Київської міської державної адміністрації А. Голубченка від 01.10.2013 № 002-Т-7996/4, щодо проведення ремонту дверей в сміттєзбірнику та знищення гризунів у будинку. Комісійним обстеженням було встановлено, що прибудинкова територія знаходиться в задовільному санітарному стані; підвальне приміщення сухе, прибране; 16.10.2013 було проведено дератизацію та дезінсекцію у підвалі житлового будинку № 62-а по вулиці Зодчих, гризунів немає; відремонтовано двері в сміттєзбірник; у під’їзді чисто, вологе прибирання здійснюється згідно технологічної карти.

15 квітня 2014 року була здійснена виїзна перевірка по заяві громадянки Агафонової В. Н., що проживає за адресою: вулиця Жолудєва, 3-а. Звернення гр. Агафонової В. Н. надійшло до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за дорученням Київської міської державної адміністрації від 20.03.2014 № А-1214, щодо порушення благоустрою при- будинкової території. На момент перевірки за результатами обстеження встановлено: відновлено благоустрій прибудинкової території; завезено та сплановано грунт; вивезено залишки старого асфальту; під’їзд прибраний, вологе прибирання здійснюється згідно технологічної карти.

21 травня 2014 року була здійснена виїзна перевірка по заяві громадянки Китайгори Н. М., яка проживає за адресою: бульвар Кольцова, 17-в. Звернення гр. Китайгори Н. М. надійшло до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за дорученням голови Київської міської державної адміністрації Бондаренка В. Д. від 14.05.2014 № 001-К-1864 щодо незадовільного стану сходових клітин та підвалу у будинку. На момент перевірки за результатами обстеження встановлено: прибудинкова територія знаходиться в задовільному санітарному стані; підвальне приміщення сухе, прибране; 28.04.2014 було проведено дератизацію та дезінсекцію у підвалі житлового будинку № 17-в на бульварі Кольцова; у під’їзді чисто, вологе прибирання здійснюється згідно технологічної карти.

11 червня 2014 року була здійснена виїзна перевірка по заяві громадянина Смирнова В. А., який проживає за адресою: провулок Святошинський, 2. Звернення гр. Смирнова В. А. надійшло до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації за дорученням голови Київської міської державної адміністрації від 21.05.2014 № 001-С-2417 щодо затікання з покрівлі вхідної групи у будинку. На момент перевірки за результатами обстеження встановлено: прибудинкова територія знаходиться в задовільному санітарному стані; виконано ремонт покрівлі вхідної групи; у під’їзді чисто, вологе прибирання здійснюється згідно з технологічною картою.

Утворена та працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (розпорядження Святошинської РДА від 28.01.2011 № 25

та від 17.01.2012 № 20 «Про внесення змін до розпорядження Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.01.2011 № 25 «Про створення постійно діючої комісії Святошинської районної в місті державної адміністрації з питань розгляду звернень громадян») та затверджене розпорядження голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації «Про заходи щодо підвищення рівня роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації» № 132 від 04.03.2011.

23 січня 2014 року постійно діюча комісія розглядала питання щодо ремонту квартири після залиття, поліпшення житлових умов та капітального ремонту будинку громадянки Продан В. П., яка мешкає за адресою: вулиця Верховинна, буд. № 80. На всі звернення громадянці Продан В. П. були надані вичерпні роз’яснення відповідно до чинного законодавства. Відповідно до «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень в УРСР» жилі приміщення надаються громадянам згідно черги. Вважаємо, що задовольнити прохання гр. Продан В. П. на даний час немає можливості, оскільки заявниця не перебуває на квартирному обліку. Щодо ремонту квартири, то працівниками КП «РЕО-6» виконані ремонтні роботи, а саме: в кухні – гідроізоляція стелі та стін, фарбування стелі та стін водоемульсійною фарбою. Ремонт освітлювальної мережі, фарбування вікон та дверей; в кімнаті - заміна шпалер на стінах; в санузлі – заміна унітаза «Компакт», сифонів під ванну та умивальник. Згідно ст.8 Закону України «Про звернення громадян» в подальшому всі звернення громадянки Продан В. П. по зазначених питаннях будуть прийматися до відома.

27 лютого поточного року відбулося засідання постійно діючої комісії, яка розглядала звернення Мирошниченка Миколи Васильовича, який мешкає по проспекту Свободи, 42, щодо перерахунку оплати за невикористані комунальні послуги житлового будинку №9 по проспекту Леся Курбаса. Підняті питання у зверненнях Мирошниченка Миколи Васильовича щодо перерахунку оплати за невикористані комунальні послуги по квартирі №522 житлового будинку №9 по проспекту Леся Курбаса розглянуті та опрацьовані.

Щоб отримувати знижку, потрібно укласти договір про реструктуризацію заборгованості для чого необхідно звернутися до філії № 803-804 ЄРРЦ, що знаходиться за адресою: вул. Зодчих, 30‑А, тел. 274-42-29 або погасити заборгованість.

 Згідно ст.8 Закону України «Про звернення громадян» в подальшому всі звернення гр. Мирошниченка Миколи Васильовича по зазначених питаннях будуть прийматися до відома.

 27 березня 2014 року постійно діюча комісія розглядала питання щодо звернення гр. Небесної Катерини Терентіївни, яка проживає по вул. Рикова, 5 стосовно проведення капітального ремонту квартири з відселенням її сім′ ї на час його проведення. Підняті питання у зверненнях гр. Небесної Катерини Терентіївни про проведення капітального ремонту її квартири, скасування боргу за квартирну плату та житлово-комунальні послуги та надання іншої квартири розглянуті та опрацьовані. Правових підстав та можливості задовольнити вимоги заявниці в даний час Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація немає.

В зв′ язку з тим, що заявниці надавались аргументовані відповіді на її звернення та згідно ст.8 Закону України «Про звернення громадян» в подальшому всі звернення по зазначених питаннях будуть прийматися до відома.

24 квітня 2014 року постійно діюча комісія розглядала питання щодо звернення гр. Чепіжко Алли Анатоліївни, яка зареєстрована по вулиці Симиренка, будинок № 13, стосовно діяльності житлово-будівельного кооперативу «Елерон». Підняті питання у зверненнях Чепіжко Алли Анатоліївни, яка зареєстрована по вулиці Симиренка, 13, щодо діяльності житлово-будівельного кооперативу «Елерон», розглянуті та опрацьовані.

В зв’язку з тим, що заявниці надавались аргументовані відповіді на її звернення та згідно ст.8 Закону України «Про звернення громадян» в подальшому всі звернення по зазначених питаннях будуть прийматися до відома.

22 травня 2014 року постійно діюча комісія розглядала питання щодо звернень громадянки Здольник Валентини Андріївни, яка зареєстрована по вулиці Генерала Наумова, 41, стосовно надання їй статусу ветерана праці, пенсійне забезпечення, надання трудових книжок. Підняті питання у зверненнях громадянки Здольник Валентини Андріївни щодо надання статусу ветерана праці, пенсійне забезпечення, надання трудових книжок розглянуті і опрацьовані.

 В зв’язку з тим, що заявниці надавались аргументовані відповіді на її звернення та згідно ст.8 Закону України «Про звернення громадян» в подальшому всі звернення по зазначених питаннях будуть прийматися до відома.

26 червня 2014 року постійно діюча комісія розглядала питання щодо звернень громадянки Самусенко Віри Григорівни, яка зареєстрована по вулиці Ірпінській, 65, стосовно житлового питання. Підняті питання у зверненнях громадянки Самусенко Віри Григорівни, яка зареєстрована по вулиці Ірпінській, 65, стосовно житлового питання, розглянуті і опрацьовані.

В зв’язку з тим, що заявниці надавались неодноразово аргументовані відповіді та згідно ст.8 Закону України «Про звернення громадян» в подальшому всі звернення по зазначених питаннях будуть прийматися до відома.

Слід відзначити, що впродовж І півріччя 2014 року з 1853 звернень було задоволено 46 звернень та роз’яснено 1630 звернень, 162 звернення знаходиться на виконанні у структурних підрозділах райдержадміністрації (додаток 3).

Так, за дорученням голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та Київської міської державної адміністрації від 09.01.2014 № Ш-58 за сім днів 16.01.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Шостак Р. О. (проспект Перемоги, 101/2, кв.1) щодо необхідності проведення ремонту фасаду житлового будинку №101/2 по проспекту Перемоги. Працівниками КП РЕО-9 13.01.2014 виконано ремонт фасаду житлового будинку №101/2 по проспекту Перемоги, а саме: штукатурка цементним розчином.

Протягом одинадцяти днів 17.02.2014 опрацьовано та виконано звернення громадянина Астахова М. М. щодо надання матеріальної допомоги. За рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 17.02.2011 № 19/5406 зі змінами від 25.05.2011 року Астахову Миколі Михайловичу (проспект Перемоги, 93-а, кв.19) виділено матеріальну допомогу у сумі 250,00грн. Ці кошти Микола Михайлович отримає поштовим переказом через відділення зв’язку за місцем проживання.

Протягом двадцяти двох днів 07.02.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Дмитрієва А. А. щодо надання матеріальної допомоги. За рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 17.02.2011 № 19/5406 зі змінами від 25.05.2011 року Андрію Андрійовичу Дмитрієву (проспект Перемоги, 106/2, кв.124) призначено матеріальну допомогу у сумі 400,00грн. Ці кошти Андрій Андрійович Дмитрієв отримає поштовим переказом через відділення зв’язку за місцем проживання.

За двадцять один день 04.03.2014 опрацьовано та виконано звернення Лавріненка В. Г. ( вул. Довженка, 14, кв. 127) щодо присвоєння поштової адреси приватному житловому будинку на вулиці Обухівська, 79-б.

За місяць 13.03.2014 позитивно вирішено питання гр. Колпахчьяна Г. О. (вул. Котельникова, 3, кв.53) щодо надання йому до кінця поточного року соціального робітника.

Протягом п’ятнадцяти днів 14.03.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Муравік І. П. ( вул. Булаховського, 28, кв. 5 ) щодо підвищеного рівня шуму у квартирі № 5 житлового будинку №28 по вулиці Булаховського. З метою зменшення рівня шуму у зазначеній квартирі обслуговуючою організацією КП РЕО-7 виконані роботи по ізоляції трубопроводів централізованого опалення у підвальному приміщенні вказаного житлового будинку. РТМ «Нивки» виконана ревізія запірної арматури та елементів елеваторного вузла централізованого опалення, який розташований у підвальному приміщенні другого під′ їзду.

 20.03.2014 позитивно вирішено питання гр. Завойської Т. А. (вул. А. Петрицького, 7, кв. 98) щодо усунення витоку води на газоні біля житлового будинку № 7 по вулиці Анатолія Петрицького. Працівниками «РЕВМ-9 ПАТ АК «Київводоканал» усунено витоки холодної води на при будинковій території житлового будинку №7 по вулиці Анатолія Петрицького.

 Протягом дев’яти днів 18.04.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Давиденко Г. П. щодо надання матеріальної допомоги. За рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2011-2015 роки, яка затверджена рішенням Київської міської ради від 17.02.2011 № 19/5406 зі змінами від 25.05.2011 Ганні Петрівні Давиденко (вул. Жмеринська, 24, кв.213) призначено матеріальну допомогу у сумі 300,00 грн. Ці кошти Ганна Петрівна Давиденко отримає поштовим переказом через відділення зв’язку за місцем проживання (копія відповіді додається).

Також, протягом дев’яти днів 18.04.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Шкапенко О. Ю. (вул. Гната Юри, 18-а, кв. 30) щодо надання матеріальної допомоги. Відповідно до Положення про надання одноразової матеріальної допомоги, така допомога надається один раз на рік за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2011-2015 роки, яка затверджена рішенням Київської міської ради від 17.02.2011 № 19/5406 зі змінами від 25.05.2011. Право на її отримання мають малозабезпечені родини, якщо середньомісячний дохід на кожного члена сім′ї, які зареєстровані за однією адресою, не перевищує затвердженого законодавством України прожиткового мінімуму (з 01.12.2013 – 1176, 00грн).

Гр. Шкапенку О. Ю. призначено матеріальну допомогу у сумі 300,00 грн. Ці кошти Олександр Юрійович Шкапенко отримає поштовим переказом через відділення зв’язку за місцем проживання (копія відповіді додається).

Протягом дев′ яти днів 18.04.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Циганкова О. В. (вул. Якуба Коласа, 4-б, кв. 39) щодо надання матеріальної допомоги. Відповідно до Положення про надання одноразової матеріальної допомоги, така допомога надається один раз на рік за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2011-2015 роки, яка затверджена рішенням Київської міської ради від 17.02.2011 № 19/5406 зі змінами від 25.05.2011. Право на її отримання мають малозабезпечені родини, якщо середньомісячний дохід на кожного члена сім′ї, які зареєстровані за однією адресою, не перевищує затвердженого законодавством України прожиткового мінімуму (з 01.12.2013 – 1176, 00грн).

Гр. Циганкову О. В. призначено матеріальну допомогу у сумі 300,00 грн. Ці кошти Олександр Вікторович Циганков отримає поштовим переказом через відділення зв’язку за місцем проживання (копія відповіді додається).

30.04.2014 позитивно вирішено звернення гр. Єфремової К. О. (вул. Верховинна, 18,) щодо встановлення обмежувачів для запобігання паркування автомобілів на прибудинковій території житлового будинку № 18 на вулиці Верховинній. Для запобігання паркування автомобілів навколо дитячого майданчика експлуатуючою організацією КП РЕО-9 біля першого під’їзду житлового будинку № 18 на вулиці Верховинній встановлено дерев′яні стовпчики в кількості 8 шт. ( копія відповіді та акту додаються).

За місяць 06.05.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Савиченко Д. О. (вул. Доброхотова, 30, кв. 1) щодо незадовільного санітарного стану підвального приміщення житлового будинку № 30 на вулиці Доброхотова. Працівниками обслуговуючої організації КП РЕО-6 проведено повторне обстеження підвального приміщення житлового будинку № 30 на вулиці Доброхотова. Встановлено, що підвал знаходиться в задовільному санітарно-технічному стані, сухий, витоки відсутні, дезобробка та дератизація проводилась 04.04.2014 підприємством ТОВ «ДЕЗКО» ( копія відповіді та акту додаються).

За п'ятнадцять днів 21.05.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Жидченко Г. Г. (вул. Якова Качури, 64) щодо залиття земельної ділянки на вулиці Якова Качури, 64 гарячою водою. Силами РТМ «Святошин» порив тепломережі ліквідовано, гаряча вода відкачана. Земельна ділянка знаходиться в задовільному стані (копія відповіді додається).

Протягом 21-го дня 12.06.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Сітніцького І. Р. (вул. Львівська, 12, кв.9) щодо ремонту сходів вхідної групи та асфальтового покриття біля першого під’їзду житлового будинку № 12 на вулиці Львівській. Працівниками КП РЕО- 9 проведено огляд при будинкової території та встановлено, що асфальтове покриття знаходиться в задовільному стані. Ремонт сходів вхідної групи першого під’їзду виконаний ((копія відповіді та акту додається).

За місяць 23.06.2014 опрацьовано та виконано звернення гр. Соловйової О. О. (вул. Ген. Наумова, 31, кв. 46) щодо ремонту покрівлі. Латковий ремонт покрівлі над квартирою заявниці виконано (копія відповіді додається).

 Враховуючи, що рівень роботи зі зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадськості до органів державної влади, суспільно-політичної стабільності в державі та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація працює над підвищенням ефективності роботи зі зверненнями, над забезпеченням аргументованих якісних відповідей та роз’яснень, приділяє належну увагу аналізу причин, що породжують повторні звернення та скарги, намагається знаходити шляхи їх усунення. Головним завданням у роботі з громадянами в Святошинській райдержадміністрації є забезпечення відкритості і доступності влади для населення.

 

Джерело: відділ роботи із зверненнями громадян.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux