Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Практичні психологи навчальних закладів вдосконалюють свої вміння та навички (фото)

Опубліковано 01 березня 2017 року о 12:21
фото

У лютому 2017 року практичні психологи навчальних закладів дуже плідно попрацювали та провели декілька різноманітних заходів.

Так, 9 лютого, на базі спеціалізованої школи № 196 практичний психолог Юлія Прижегалінська проводила творчу майстерню «Профілактика вигорання практичних психологів. Обмін досвідом», в якій взяли участь досвідчені психологи району.

16 лютого на базі ПНВК ДНЗ-ЗНЗ «ЯМБ» відбулося заняття школи професійної адаптації практичних психологів ДНЗ та ЗНЗ (з досвідом роботи до 3-х років) на тему «Перші кроки професійної адаптації: труднощі, які очікують на практичного психолога-початківця.» Учасники обговорили типові проблеми перших кроків у професійній адаптації психологів-початківців, намагались знайти можливі варіанти їх вирішення, ознайомилися з можливими ефективними та не ефективними моделями поведінки психолога в педагогічному колективі. Практичним психологом ПНВК ДНЗ-ЗНЗ «ЯМБ» Мар`яною Романюк були надані практичні рекомендації щодо попередження виникнення проблем в професійній діяльності. Молоді колеги мали можливість обговорити актуальні проблеми у роботі з дітьми «групи ризику» (діти з ознаками аутизму, гіперактивності); профілактики професійного вигорання тощо.

23 лютого в НВК «ДНЗ-ЗНЗ» «Сузір`я» відбувся семінар-практикум для практичних психологів ДНЗ на тему «Казкотерапія: методи та використання в роботі практичного психолога ДНЗ», який проводила Юлія Лойко, практичний психолог даного закладу. Юлія повідомила колегам, що є декілька важливих функцій цього методу. Зокрема:

- казкотерапія, як спосіб передачі досвіду та прищеплення загальноприйнятих моральних норм і правил поведінки у соціумі. Така казкотерапія допомагає соціалізації дитини (виховна функцію).

- казкотерапія, як інструмент розвитку особистості дитини та її здібностей. У цьому випадку казка позитивно впливає на здатність дитини фантазувати, сприяє розвитку творчого мислення та уяви, розкриває внутрішній світ дитини (виконує розвивальну функцію).

- казкотерапія дозволяє визначити стан дитини, прогнозувати стратегії її подальшої поведінки і поставити основну мету для подальшої роботи (діагностична та прогностична функція).

- казкотерапія як психотерапія (коригувальна функція). Таке застосування казкотерапії дає змогу дитині подолати власні страхи, надмірну тривожність, попрацювати над виправленням негативних рис характеру. Використання казки як «терапії» дозволяє обійти психологічний опір клієнта і навіть попрацювати з проблемою, яку з тієї чи іншої причини клієнт поки не готовий озвучити.

 

Джерело: управління освіти, молоді та спорту


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux