Роз’яснення споживачам комунальних послуг щодо оплати за новими рахунками


У зв’язку з запровадженням нового формату рахунків за житлово-комунальні послуги у споживачів виникає чимало запитань щодо заповнення платіжних документів та безпосередньо оплати.
До уваги мешканців району пропонуються роз’яснення найбільш поширених запитань.
- Чи можна розділяти рахунок або відрізати його частину для сплати?
- Не можна відрізати частину рахунку, оскільки це єдиний платіжний документ.
- Чи враховані пільгові знижки в колонці «Нараховано»?
- У колонці «Нараховано» враховані всі наявні пільгові знижки по квартирі.
- Чому тарифи за гаряче водопостачання, наведені в коментарях, не відповідають тарифам, наведеним при розрахунках?
- Проведено перерахунок за неякісно надані послуги.
- Як заповнювати показники лічильників за послугу «Водовідведення гарячої води» і звідки взялась ця нова послуга?
- Показання за послугу водовідведення гарячої води повинні збігатися з показниками за послугу гарячого водопостачання. До цього часу нарахування за послугу водовідведення були інтегровані до нарахувань за послугу гарячого водопостачання, однак у зв'язку з правовим визначенням виконавців послуг цю послугу виділили в окремий блок.
- Куди звертатися в разі виникнення аварійних ситуацій, виникнення боргів, надання неякісних послуг або надання послуг не в повному обсязі?
- До виконавців послуг, наведених в рахунках на рівні кожного блоку.
- Чому надруковано блок «Централізоване опалення», якщо розрахунки за послуги надаються виключно в опалювальний період?
- Для можливості проведення авансових платежів.
- Коли запрацює система електронних платежів?
- На сьогодні кияни вже можуть скористатися міжбанківською системою електронних платежів Портмоне.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації