Шкільні психологи обговорили завдання супроводу адаптації школярів до нових умов навчання за Державним стандартом освіти (фото)
Школа з перших днів ставить перед дитиною цілий ряд завдань, що вимагають мобілізації її інтелектуальних і фізичних сил.
Різні нетипові прояви поведінки можуть бути викликані тим навантаженням, яке впливає на психіку дитини, її організм у зв’язку з різкою зміною способу життя, значним збільшенням і якісним ускладненням вимог до дитини. Не у всіх дітей процес адаптації проходить з ускладненнями, більшість дітей швидко адаптується до вимог школи, мають добру успішність, охоче спілкуються з однолітками. Але є першокласники, у яких спостерігається значні проблеми, на які необхідно звернути увагу вчителів та батьків.
Важливою допомогою дітям, які мають проблеми адаптації до школи, є розуміння вчителем і батькам тих труднощів, що відчуває дитина у школі, надання їй підтримки на складному для неї етапі розвитку. Це важлива умова її гармонійного особистісного становлення, збереження і зміцнення здоров’я.
На семінарі – практикумі, який відбувся 28 листопада, свій досвід роботи за зазначеною темою узагальнила та презентувала практичний психолог середньої загальноосвітньої школи № 13 Чадюк Наталія Василівна. Вона ознайомила колег з авторськими корекційно-розвивальними програмами, затвердженими експертною групою НМЦ практичної психології і соціальної роботи ІППО Київського університету імені Бориса Грінченко: «Я першокласник», «Подолання шкільної тривожності п’ятикласників”. На електронному носії, який отримав кожний психолог, крім названих програм вміщені: презентація системи науково-дослідної роботи, рекомендації для батьків та вчителів, працюючих на паралелях перших, п’ятих класів з подолання ознак дезадаптації до шкільного навчання в учнів.
Директор школи Макаренко М.О. відзначила високу результативність співпраці практичного психолога з адміністрацією, педагогічним колективом, учнями та батьківською громадськістю.
Методист НМЦ Григорович Р.В. підвила підсумки семінару-практикуму та підкреслила внесок Наталії Василівни, як незмінного керівника районної творчої групи практичних психологів, «Розвиток комунікативних навичок учасників навчально-виховного процесу» в допомозі колегам з підготовки корекційно-розвивальних програм до експертної оцінки та затвердження.




Джерело: управління освіти Святошинського району.