Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У КНП «КДЦ» Святошинського району проведено медичну раду на тему: «Організація прийому громадян та аналіз роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до КДЦ»

Опубліковано 26 грудня 2014 року о 16:41
фото

26 грудня 2014 року на базі КНП «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м.Києва (вул.Симиренка, 10) відбулася медична рада на тему: «Організація прийому громадян та аналіз роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до КДЦ».

Були присутні завідувачі філій та відділень «КДЦ», а також головні районні спеціалісти.

Основним доповідачем виступила начальник відділу організаційної роботи, контролю та діловодства Олена Володимирівна Ященко.

Відповідно до наказу КНП «КДЦ» Святошинського району м.Києва №52 від 29.01.2014 «Про забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення в КНП «КДЦ» та підпорядкованих філіях Святошинського району» начальником відділу організаційної роботи, контролю та діловодства, завідувачами філій щоквартально здійснюється аналіз звернень громадян по медичному закладі. Також це питання щоквартально розглядається на нарадах установ.

Першочергово приділяється особлива увага зверненням, що надійшли від інвалідів та ветеранів війни, ветеранів праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Так, за 9 місяців 2014 року до «КДЦ» надійшло 5453 звернення (167,3 на 10 тис. населення), із них:

Безпосередньо (поштою) –  55 (1,0%);

на особистому прийомі –  5208 (95,5%);

з СALL-центр – 98 (1,8%);

інші установи та організації – 92 (1,7%).

 

Надійшло звернень від:

інвалідів ВВв, ветеранів війни, УБД – 60 (1,1%);

ветеранів праці, інвалідів загального захворювання – 227 (4,1%);

колективних – 2 (0,03%);

повторних – 0 (0%).

 

Відповіді надані в терміни:

до 5 днів – 94,0% (5127 звернень);

до 15 днів – 5,9% (322 звернень);

до 30 днів – 0,1% (4 звернення).

 

Із них:

вирішено позитивно – 5227 (95,8%);

надано роз’яснення, необхідну інформацію – 226 (4,1%).

 

Питома вага звернень за їх характером:

питання прикріплення на обслуговування в медичному закладі – 86,8% (4732);

про надання медичної допомоги –3,9% (215);

про забезпечення ліками та виробами медичного призначення – 5,0% (276);

інші питання охорони здоров’я –1,0% (53);

подяки працівникам охорони здоров’я – 0,4% (25);

про незадовільне медичне обслуговування в медичному закладі –0,3% (16);

про питання направлення на ЛКК, МСЕК –0,4% (25);

питання стосовно заробітної плати –1,3% (74);

про забезпечення слуховим апаратом –0,02% (1);

про оздоровлення, в т.ч. санаторно-курортне лікування – 0,2% (10);

про забезпечення мед. апаратурою – 0,02%  (1);

надання спеціалізованої мед. допомоги – 0,4% (24);

оплата за лікування в медичному закладі, не підпорядкованому ДОЗ – 0,02% (1).

Звернень щодо грубого та формального відношення до хворих у «КДЦ» не зареєстровано.

За звітній період догани та попередження щодо неправильних дій медичних працівників не виносилось.

Завідувачам філій було дано доручення посилити контроль та вжити заходи щодо дотримання розгляду звернень громадян.

 

Джерело: комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м.Києва


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux