У Святошинській РДА пройшла нарада з питань дотримання законодавства у сфері закупівель та фінансово-господарської діяльності (фото)


15 березня 2016 року в сесійній залі Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації пройшла нарада з питань дотримання законодавства у сфері закупівель та фінансово-господарської діяльності. Участь у нараді взяли: представники управління праці та соціального захисту населення, управління охорони здоров’я, управління освіти, молоді та спорту, відділу культури та охорони культурної спадщини, управління будівництва, архітектури та землекористування; служби у справах дітей, фінансового управління, відділу бухгалтерського обліку та звітності, управління житлово-комунального господарства, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва», КП по утриманню житлового господарства, КП «Дирекція з утримання та обслуговування житлового фонду в Святошинському районі м. Києва», КНП «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, КП «ЦПМСД № 1-3» Святошинського району м. Києва», КП «Промінь» та КП «Екологія».
Під час наради присутні детально проаналізували недоліки в роботі, які були виявлені під час аудиту в Печерській РДА та напрацювали рекомендації щодо недопущення подібних випадків у діяльності установ Святошинського району.
Також було розглянуте ще одне важливе питання порядку денного - підвищення ефективності державних закупівель шляхом здійснення електронних закупівель розпорядниками коштів установами та підприємствами, що відносяться до сфери управління Святошинської РДА.