У Святошинській РДА відбулося чергове щотижневе засідання оперативного штабу (фото)


06 березня 2019 року у Святошинській РДА пройшло щотижневе засідання оперативного районного штабу з метою здійснення постійного контролю за підготовкою підприємств, установ та організацій Святошинського району м. Києва до роботи в зимово-весняний період 2018 - 2019 років під головуванням заступника голови Святошинської РДА Наталії Гусєвої. Участь у засіданні взяли керівники комунальних підприємств району, самостійних структурних підрозділів державної адміністрації, представники спеціалізованих обслуговуючих організацій.
На початку засідання розглянули стан виконання протокольних доручень.
Потім перейшли до питання усунення пошкоджень на трасах ГВП і ЦО, кількість яких цього тижня суттєво зросла. Заступник голови Наталія Гусєва дала доручення відповідним службам посилити інтенсивність відновлювальних робіт, а також нагадала про необхідність здійснення благоустрою після усунення поривів зовнішніх мереж, принаймні защеблення місць розриттів.
Окремо зупинилася Наталія Гусєва на питанні благоустрою території району після зими. На доручення першого заступника київського міського голови Миколи Поворозника місцева влада повинна забезпечити санітарну очистку та благоустрій районів міста після зими. Заступник голови нагадала, що з середини березня до середини травня в районі проводитиметься двомісячник благоустрою. Долучитися до відповідних заходів повинні всі заклади та установи, як комунальної, так і приватної власності.
Наступним питанням був розгляд стану функціонування ліфтового господарства. Станом на 06 березня поточного року в зупинці 49 ліфтів, з яких: 6 – на модернізації, 30 – на капремонті, 13 – у наладці. Було загострено увагу на необхідності у зв’язку з наближенням вихідних і святкового днів забезпечити безперебійну роботу ліфтів та виключити їх тривалі простої.
Наостанок традиційно виступив доповідач з питання контролю за виконанням звернень громадян, що надходять до Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" Київської міської державної адміністрації (15-51), та аналізу якості їх виконання.