Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В Києві планують збудувати дорожні розв’язки загальною вартістю 10 мільярдів гривень

Опубліковано 21 січня 2014 року о 16:40

На сьогодні стратегія розвитку міста Києва до 2025 року передбачає збільшення площі доріг в столиці втроє. На всі ці проекти, враховуючи метро на Троєщину, необхідно більше 10 млрд. гривень.

В найближчі п’ять років в столиці України повинні з’явитись майже два десятки об’єктів транспортної інфраструктури. Серед них – Подільський міст, багатоторівневі розв’язки на Голосіївській, Ленінградській площах, на Шулявці, Лук’янівці.

Експерти впевнені, що відразу всі проекти влада не зможе втілити. До того, це погрожує перетворити місто в один великий будівельний майдан, що затруднить транспортне сполучення в багатьох районах міста. Тому краще зосередитись на декількох проектах , або на одному дорогому – будівництві метро на Троєщину.

Один із наймайштабніших проектів – реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекта Перемоги та вулиці Гетьмана. Наразі пропускна  можливість аварійного Шулявського шляхопроводу складає 13-14 тис. авто в час, після реконструкції очікується 18,4-22,8 тис. авто. Пріоритетним є демонтаж кута фасаду цеха № 5 заводу «Більшовик», що виходить на проспект Перемоги. Завершити роботи планується до 2017 року. Орієнтовна вартість – 400 млн. гривень. 

Подільсько–Воскресенський мостовий перехід також планується добудувати за три роки. З’їзд з мосту на вулицю Набережно-Хрещатицьку існує (правобережний підхід). Необхідно побудувати і лівобережний заїзд з Верхнього Валу. Вартість тільки цього першого етапу, куди також входить підйом арки над Дніпром – біля 1 млрд. гривень. А далі необхідно ще добудувати міст через залив Десенка, що може бути зроблено в одному з двох варіантів: через озеро Райдужне на бульвар Перова, або по набережній до вулиці Бальзака.

Будівництво розв’язки на Голосіївській площі заплановано на 2015 рік, вартість – 250 млн. гривень. Попередньо потрібно провести реконструкцію проспекту 40-річчя Жовтня, для  цього необхідно буде «відрізати» частину парку, повідомив головний інженер «Київдормістпроект» Рашид Халилов.

В перспективі ж проспект хочуть розширити до шести смуг і побудувати естакаду навпроти входу на ВДНГ. Крім того, передбачається зробити відгалуження в підземному переході від метро « Виставковий центр»  в бік озера.

На Лук’янівці планується побудувати два тунелі під вулицею Артема довжиною в 151 метр і 613,5 метрів (від Глибочицького проїзду до перехрестя вулиць Кравченко і Дмитрівської, а також з вулиць Чорновіла на Подільсько-Воскресенський міст). Заплановано розширення вулиць Коперника і Бердичівської, перенесення трамвайних колій з вулиці Дмитрівської на вісь вулиць Коперника-Бердичівська, розширення проїзної частини вулиці Мельникова до п’яти смуг, будівництво нових підземних переходів. Проект заплановано розпочати в поточному році.

Також намічено будівництво другого виходу станції метро «Лук’янівська» навпроти кінотеатру «Київська Русь». Його спорудження буде здійснюватись одночасно з будівництвом станції «Глибочицька» Подільсько-Вигурівської лінії. В цей проект готовий фінансувати кошти приватний інвестор, який будує ТРЦ на території бувшого Лук’янівського трамвайного депо.

До 2018 року також заплановано побудувати тунель під Ботанічним садом НАН України від Наддніпрянського шосе до вулиці Саперно-Слобідської, а також провести реконструкцію мосту Патона.

 

Джерело: КП ШЕУ Святошинського району.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux