В СШ №76 пройшов місячник історії


Проведення місячника історії – це не тільки розваги для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між вчителем і учнем виникає тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного. Загалом місячник історії у школі – це спільна подорож дорослих і дітей у царство, яким опікується богиня Кліо.
Вчителями історії були заплановані різноманітні цікаві заходи для учнів 5-11-х класів: інтелектуальні ігри, екскурсії, творчі майстерні, відзначення знаменних історичних подій, робота над дослідницькими проектами та проведення наукових конференцій.
Учнями 9-А класу проведено цікаву інформаційну радіо лінійку до Дня партизанської слави. Було віддано данину поваги ветеранам антифашистського опору: колишнім підпільникам і партизанам, захисникам і визволителям рідної землі – усім, кого ми з гордістю називаємо народними месниками.
Вчитель історії Морозюк Ж.Б. спільно з учнями 6- Б класу провела виховний захід до річниці трагедії Бабиного Яру для учнів 6-7 класів. З сумом та жалем згадували про події осені 1941 року в Києві, про розстріли в Бабиному Яру, про політику окупаційної влади та героїзм простих жителів міста.
Протягом місячника в кабінетах історії активно працювали творчі майстерні, де учні 5-7-х класів власноруч виготовляли поробки на історичну тематику, проводились конкурси малюнків для учнів 6-х класів, для учнів 5-х класів проведено конкурс на кращу історичну казку. Результатом цієї роботи стала виставка малюнків «Мої уявлення про первісний світ», найкращі творчі роботи представлені в експозиції «Творча історична майстерня», переможцем конкурсу на кращу історичну казку стала учениця 5-А класу Дробязко Софія. 16 жовтня дуже активну участь учні 5-х класів взяли у інтелектуальній грі «Історична математика. Його величність час». Діти з задоволенням робили історичні математичні розрахунки, визначали століття, ери і т.д.
Разом з учнями 9-х класів вчитель історії Галич Н.А. здійснила віртуальну подорож по музеям світу. Побували в національний картинній галереї ім. І.К. Айвазовського в м. Феодосії, та оглянули експозиції найбільшого музею світу Лувра в Парижі.
До Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників кожен клас організував виставки стінних газет.
Сьогодні особливу увагу варто приділяти проведенню заходів з історичного краєзнавства, як-от: «Історія моєї родини», «Визначні пам’ятки нашого мікрорайону». Протягом місячника учні збирали інформацію, писали повідомлення, реферати з цієї тематики, робота буде продовжуватися і надалі, тому підбити підсумки цієї роботи та відзначити кращих учнів, які досягли високих результатів у дослідженні історії малої батьківщини вчителі історії планують під час наступного місячника історії.
Одним із завдань сучасної шкільної історичної освіти є вміння учня орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці історії чи права просто неможливо, тому учні 11-х класів спільно з вчителем історії Шевченко В.П. провели науково-теоретичну конференцію на тему «Тероризм - загроза людству». У сучасних умовах проблема тероризму займає особливе місце серед явищ соціальної реальності і загрожує підірвати основи політичної стабільності та світового порядку. З початку 1990-х років і в даний час в умовах розвитку сучасного суспільства, особливо гостро постає питання про дестабілізаційні процеси, до яких, безумовно, відноситься тероризм. Підвищена увага до тероризму і його теоретичного осмислення обумовлено на думку одинадцятикласників, перш за все, суттєвою і злободенною актуалізацією терористичної практики. Тероризм все виразніше почав проявляти себе як небезпечна форма поведінки окремих індивідів і цілих організованих груп, яка підриває громадський порядок, створює ситуації різкої конфронтації і тим самим дестабілізує і порушує весь хід суспільного життя. Дане вимагає прийняття дієвих заходів щодо протистояння і попередження терористичної діяльності, що зміцнює культ насильства і сприяє посиленню почуття невпевненості громадян у власній безпеці.
Джерело: СШ №76.