Як користуватися е-квитком у громадському транспорті
Із 1 липня електронний квиток стане єдиним способом оплати проїзду в міському пасажирському транспорті. За допомогою е-квитка можна сплатити за проїзд в усіх видах громадського транспорту: метро, автобусі, тролейбусі, трамваї, міській електричці та фунікулері. Про це нагадали у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.
Для того, щоб скористатися е-квитком, можна придбати одноразовий QR-квиток або картку Kyiv Smart Card із можливістю поповнювати її поїздками зі знижкою.
Kyiv Smart Card
Транспортна картка дає можливість купувати до 50 поїздок за один раз та економити до 1,5 гривні на кожній поїздці. Інформація про поїздки зберігається після реєстрації картки в особистому кабінеті, і в разі втрати Kyiv Smart Card невикористані поїздки можна перенести на іншу картку. Дані щодо поїздок фіксуються онлайн, і це дає можливість відслідкувати пасажиропотік на будь-якій станції або зупинці.
Придбати Kyiv Smart Card можна:
- у касах метрополітену;
- у терміналах самообслуговування у вестибюлях станцій метрополітену;
- у Т-кіосках.
Поповнити Kyiv Smart Card можна:
- у додатку Kyiv Smart City;
- в Особистому кабінеті киянина;
- у касах метрополітену;
- у терміналах самообслуговування у вестибюлях станцій метрополітену;
- у терміналах самообслуговування Ibox, Easypay, 2click та City24;
- за допомогою чат ботів Kyiv Pay Bot і KyivMetroBot в Telegram та Facebook:
Одноразовий QR-квиток
Квиток можна використовувати у паперовому або електронному вигляді. У транспорті необхідно піднести екран телефону із QR-квитком або роздрукований квиток до дзеркальної частини валідатора, дочекатися звуку та натиснути кнопку «Підтвердити використання».
Придбати разовий QR-квиток можна:
- у додатку Kyiv Smart City;
- в Особистому кабінеті киянина;
- у терміналах самообслуговування Ibox, 2click та City24;
- за допомогою чат ботів Kyiv Pay Bot і KyivMetroBot в Telegram та Facebook:
- у касах станцій метро або у терміналі самообслуговування.