Засідання педагогічної ради у спеціалізованій школі № 196 (фото)
27 березня 2017 року у спеціалізованій школі № 196 м. Києва відбулося засідання педагогічної ради «Шляхи реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 рр. у навчально-виховній діяльності спеціалізованої школи № 196».
Педрада розпочалася пісенним епіграфом у виконані учнів 6-х класів. «Пісня про рушник» прозвучала по-новому: це була і любов до матері, і любов до малої і великої Батьківщини, і любов до роду і родини, до всього того сущого, що допомагає людині пройти достойно усі лабіринти долі і взяти від життя лише той матеріал, який витче полотно сподівань чистим.
Зміст представленого на педраді базувався не на статтях, а на роздумах учителів та учнів школи:
«Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 рр. – основа національно-виховних завдань сучасної школи в Україні;
«Справжній патріотизм – це шлях подолання комплексу меншовартості українців»;
«Складові школи національно-патріотичного виховання;
«Потенційні чинники авторитету та престижу української мови»;
«Ступінь обізнаності з питанням про боротьбу за незалежність України – один із векторів подолання етномаргінальності»;
«Знання про видатних осіб Батьківщини, розуміння призначення особистості –невід’ємна складова виховної роботи, спрямованої на плекання патріотизму»;
«Історія роду, родини, сім’ї – підґрунтя глибинного патріотизму»;
«Превентивність у виявленні національного егоїзму – основа формування засад моральності, толерантного ставлення до представників інших національностей та різних категорій людей»;
«Інтегральний зміст поняття «патріотизм»;
«Самоідентифікація дітей і молоді у просторі національно-патріотичних ідей».
Учасники педради серйозно, глибоко і виважено проаналізували ті напрямки діяльності школи, що потребують корекції, оновлення, осучаснення. Багато говорилося про медіаосвіту, про активізацію батьківської громадськості школи у мережі національно-патріотичного виховання, про забезпечення партнерської взаємодії з різними виховними, науковими, освітніми інституціями, про подолання правового інфантилізму, правового нігілізму як антипода правової культури, про нові й цікаві форми роботи тощо.
Особливий акцент було зроблено на питанні героїко-патріотичного виховання. Учні 10-А класу представили учасникам педради пісенно-хореографічний етюд «Я не хочу, щоб була війна».
Педрада прийшла до висновку, що собори душ будуємо з дитинства, бо не буває дороги до Храму, якщо храму немає в душі.
Джерело: СШ № 196